دنيزلي را نمي‌خواهيم |رضايت پرسپوليس باشد مذاکره مي‌کنيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دنيزلي را نمي‌خواهيم |رضايت پرسپوليس باشد مذاکره مي‌کنيم

در پي انتشار شايعاتي درباره جدايي مصطفي دنيزلي سرمربي تيم پرسپوليس از اين تيم و ملحق شدن وي به باشگاه بشيکتاش ترکيه، فارس در گفت‌وگويي اختصاصي با آقاي طغرل يني دوغان، مسئول ارتباط با رسانه هاي باشگاه بشيکتاش صورت داد و جوياي اين امر شد. يني دوغان در اين گفت‌وگو پاسخ داد که در ذيل مي آيد.

 اين روزها شايعاتي در زمينه ملحق شدن مصطفيي دنيزلي به باشگاه بشيکتاش در رسانه ها مطرح مي شود. آيا اين امر صحت دارد؟

در اين مورد ما هم شاهد انتشار اخباري غيرعادي در رسانه ها و روزنامه ها و آژانس هاي خبري بوديم. بايد قاطعانه بگويم که هرگز تماسي بين باشگاه و دنيزلي صورت نگرفته است. يعني باشگاه بشيکتاش براي سرمربيگيري تيم فوتبال خود هيچ گونه مذاکره اي با مصطفي دنيزلي صورت نداده است.

هيچ مذاکره اي؟ در برخي خبرهاي منتشر شده در رسانه هاي صحبت از مذاکره بين باشگاه بشيکتاش و دنيزلي شده است. آيا اين خبرها را تکذيب مي کنيد؟

البته که تکذيب مي کنيم. ما هم در مقابل اين خبرها تعجب کرديم. اگر هم ما در جايي با مصطفي دنيزلي ديدار و يا گفت‌وگويي کرده باشيم، اين امر به منزله درخواست از وي براي پذيرش سرمربيگري بشيکتاش نيست، يعني ممکن است به نوعي و يا تحت شرايطي در جايي ملاقات و ديدار کرده باشيم، ولي اين ديدار به هيچ عنوان ارتباطي با انتقال دنيزلي به باشگاه بشيکتاش ندارد.

ديروز در شبکه تلويزيوني باشگاه بشيکتاش هم آنچه که در ديگر رسانه ها مطرح شده بود به نمايش درآمد. آيا کانال خودتان هم اشتباه کرد؟

اصولا مدير مسئول اين کانال تلويزيوني هم من هستم. ما نه ديروز و نه وقتي ديگر چنين چيزي پخش نکرديم. اين خبر را کانالي ديگر پخش کرد و ما هم به عنوان کانال بشيکتاش تکذيب کرديم، اما رسانه ها به هر دليلي که نمي دانم به جاي گفته هاي ما، آنچه که خودشان دوست دارند منتشر مي کنند. اين قبيل اخبار مبتني به شايعات البته که ما را هم متاسف مي سازد.

نظر مصطفي دنيزلي در اين مورد چيست؟

اين سوال را بايد از خودش پرسيد. اصولا دنيزلي در حال حاضر مربي تيم ايراني است. چرا دوستان تان در ايران از خود ايشان سوال نمي کنند؟ اصولا مصطفي دنيزلي در حال حاضر با تيم پرسپوليس ايران قرارداد دارد. تا زماني که اين قرارداد ادامه دارد و رضايت طرف ايراني درميان نباشد، هيچ کس با دنيزلي بر سر ميز مذاکره نخواهد نشست. اگر قرار باشد چنين مذاکراتي صورت گيرد، قبل از همه مسئولين باشگاه پرسپوليس مطلع خواهند شد.

يعني شما مي گوييد که باشگاه بشيکتاش هرگز چنين پيشنهادي به مصطفي دنيزلي نداده است؟

قطعا همين‌طور است. ما با چند سرمربي در حال مذاکره هستيم، ولي در بين آنها نام مصطفي دنيزلي وجود ندارد.

با کدام سرمربي ها؟

در حال حاضر نمي خواهيم اسامي آنها را مطرح کنيم.

ولي نام برخي از آنها در رسانه ها مطرح شده است...

رسانه ها بيش از هر چيز حدس و گمان ها خود را مي نويسند. آنچه که در رسانه ها نوشته شده، گفته هاي ما نيست.

بالاخره سرمربي تيم فوتبال بشيکتاش چه کسي مي شود؟

هيئت مديره باشگاه هنوز روي نام خاصي به توافق نرسيده است. برخي گزينه ها مطرح است و در مرحله ارزيابي قرار دارند. امروز معلوم نيست، شايد طي چند روز آينده و به احتمال زياد روز جمعه هيئت مديره بار ديگر تشکيل جلسه دهد. مطمئناً باشيد اين مسئله طي روزهاي آينده روشن خواهد شد.


با توجه به اظهارات مدير رسانه اي باشگاه بشيکتاش به نظر مي رسد که مسئولان پرسپوليس در مورد نحوه فعاليت دنيزلي در ايران با مشکل مواجه شده اند و شايد به همين دليل است که اين روزها مذاکره مسئولان پرسپوليسي با برنو متسو در سانه ها به صورت جدي منتشر مي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:دنيزلي ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دنيزلي را نمي‌خواهيم |رضايت پرسپوليس باشد مذاکره مي‌کنيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)