سيدصالحي: قراردادم با تراکتور صحت ندارد! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

سيدصالحي: قراردادم با تراکتور صحت ندارد!

روز پنجشنبه سايت‌هاي خبري از پيوستن سيدمهدي سيدصالحي به تيم تراكتور خبر دادند ولي اين بازيكن هنوز با تراكتور قرارداد امضا نكرده است.
سيدصالحي  با تكذيب توافق رسمي‌اش با تراكتور مي‌گويد:«‌ من هنوز با تراكتور قرارداد داخلي و رسمي امضا نكردم و خبرهايي كه در اين خصوص مطرح شده صحت ندارد. من يك سال ديگر با سپاهان قرارداد دارم به همين دليل هنوز وضعيتم در اين باشگاه مشخص نيست و با آقاي رحيمي جلسه‌اي دارم تا تكليفم مشخص شود.»
سيدصالحي تاكيد مي‌كند:« اگر از سپاهان جدا رضايت‌نامه نگيرم بايد در اين تيم بمانم ولي اگر جدايي‌ام قطعي شود به احتمال فراوان راهي تراكتور خواهم شد. من با مسوولان تراكتور صحبت كردم و در صورت جدايي از سپاهان مشكلي براي حضور در تبريز وجود نخواهد داشت.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:سيدصالحي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    سيدصالحي: قراردادم با تراکتور صحت ندارد!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)