احتمال تعويق ليگ برتر فوتسال خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

احتمال تعويق ليگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبري فارس «توانا»، علي صانعي با حضور در شبکه خبر در خصوص ناکامي تيم ملي فوتسال گفت: در اين رقابت‌ها با بدشانسي روبه‌رو شديم. سال گذشته برخي برنامه‌ريزي‌هاي نادرست صورت گرفت و باعث شد به تيم ملي ضربه وارد شود. تيم فوتسال فولادماهان در رقابت‌هاي جام رمضان شرکت کرد و همين امر باعث شد نتوانيم در زمان ديگري ليگ را تعطيل و اردوي تيم ملي برگزار کنيم.

وي ادامه داد: در سال جديد تلاش مي‌کنيم برنامه‌ريزي‌هاي اساسي صورت گيرد و در نيم فصل به جام جهاني بخوريم تا بازيکنان را 2،3 هفته در اختيار داشته باشيم.

سرمربي تيم ملي فوتسال خاطرنشان کرد: تيم ملي براي آمادگي حضور در جام جهاني 2 هفته بيشتر زمان ندارد. در واقع نمي‌توانيم تا اواخر مردادماه اردويي را برگزار کنيم و در واقع فايده‌اي نخواهد داشت. روزهاي سختي پيش روي تيم ملي مي‌بينم.

صانعي تصريح کرد: برنامه‌اي از قبل به فدراسيون داده بودم و احتمال دارد با توجه به اينکه ليگ برتر با يک هفته تاخير آغاز شود اين برنامه تغيير پيدا کند.

سرمربي تيم ملي فوتسال خاطرنشان کرد: بين بازيکنان جوان و باتجربه خود هيچ تفاوتي قائل نمي‌شوم همان‌طور که به باتجربه‌ها اطمينان دارم به جوانان نيز اطمينان مي‌کنم. بازيکنان باتجربه نيز موقعيت‌هايي را خراب مي‌کنند.

وي افزود: بايد ديد بازيکنان توانسته‌اند نکاتي را که به آنها گوشزد کرده‌ايم در زمين پياده کنند يا نه. تصميم دارم از جلسات فني هم فيلم‌برداري کنم تا مشخص شود چه نکاتي را بازيکنان گفته‌اند. زماني هست که بازيکن به اين نکات گوش مي‌کند نمي‌تواند در زمين پياده کند که اين به توانايي او برمي‌گردد اما زماني که بازيکن به اين نکات گوش نمي‌کند بحث فرق مي‌کند.

صانعي عنوان کرد: تاکيد کرده بودم که بازيکن شماره 9 تايلند روي ضربات ايستگاهي خطرناک است اما 2 بار از روي کرنر به صورت مشابه گل دريافت کرديم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:فوتسال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    احتمال تعويق ليگ برتر فوتسال

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)