دل قلعه‌نويي کلا با استقلال بود‌ خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دل قلعه‌نويي کلا با استقلال بود‌

علي‌اکبر پورجمشيديان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: يکي از شاخه‌هاي فعاليت‌هاي سپاه پاسداران مسائل فرهنگي است و آنجا که احساس نياز شود، سپاه وارد شده و تأثيرات مثبت خود را نمايانگر ساخته است که مصداق آن تيم تراکتورسازي تبريز بود.

وي افزود: مردم منطقه نسبت به اين تيم انتظارات به حق داشته و تنها مجموعه‌اي که مي‌توانست به اين مسئله ورود پيدا کرده و مشکلات تيم را حل کند، سپاه بود که از تأثيرات توجه سپاه به اين تيم مي‌توان به شادابي و نشاط مردم و جوانان در شمال‌غرب کشور و استان آذربايجان‌شرقي اشاره کرد.

پورجمشيديان تصريح کرد: نايب قهرماني تراکتورسازي را در نتيجه تلاش مجموعه سپاه در نقش فرهنگي مي‌دانم و بايد اضافه کنم امروز تيم تراکتورسازي تبديل به يک فرصت براي مردم آذربايجان‌شرقي شده است تا بتوانند فضيلت‌هاي انساني و ارزشي را به عنوان الگو در کشور ارائه دهد.

تراکتورسازي هيچ بدهي ندارد

پورجمشيديان گفت: روزي که تراکتورسازي را تحويل گرفتيم اين تيم 4 ميليارد تومان بابت مديريت قبلي بدهي داشت اما امروز نه تنها اين تيم بدهي چنداني ندارد بلکه بدهي مديريت قبلي را نيز پرداخت کرده است.

وي تصريح کرد: تشکيل تيم خوب و قدرتمند خواست منطقي مردم آذربايجان است زيرا اين مردم با تيم تراکتورسازي زندگي مي‌کنند.

عضو هيئت مديره تراکتورسازي بيان کرد: سپاه براي تيم تراکتورسازي اعتبار خوبي در نظر گرفته و اميدواريم ساير سهامداران باشگاه کمک کنند تا اين تيم در باشگاه‌هاي آسيا نتيجه خوبي کسب کند.

*امسال 8 ميليارد تومان به تراکتورسازي کمک خواهد شد

پورجمشيديان، از اختصاص 8 ميليارد تومان کمک سپاه به تيم تراکتورسازي خبر داد‌ و خاطرنشان کرد: 2 ميليارد تومان به حساب باشگاه واريز شده تا اين تيم در فصل نقل و انتقالات دست خالي نباشد ضمن اينکه 4 ميليارد تومان نيز تا پايان فصل به حساب تيم واريز و 2 ميليارد تومان نيز به صورت کمک غير مستقيم به تيم تراکتورسازي خواهد شد.

وي، با رد فروش سهام باشگاه به متقاضيان جديد گفت: 30 درصد سهام باشگاه تراکتورسازي تبريز به جوانان خير تعلق دارد و اميدواريم اين موسسه نيز همانند سال گذشته از تيم تراکتورسازي حمايت لازم را داشته باشد.

آجرلو وقت ندارد، از جعفري راضي هستيم

پورجمشيديان در مورد شايعه انتخاب آجرلو به سمت مديرعاملي باشگاه تراکتورسازي گفت: آقاي آجرلو از حاميان باشگاه تراکتورسازي بوده و در قضيه جذب سرباز به تيم تراکتورسازي کمک شاياني کردند که از جمله مي‌توان به پيوستن احسان حاج‌صفي به تيم تراکتورسازي اشاره کرد اما ايشان مسئوليت سنگين‌تري در سپاه دارند و فرصت حضور در باشگاه تراکتورسازي را ندارند.

وي افزود: مديريت استان از آقاي جعفري مدير فعلي باشگاه تراکتورسازي حمايت کرده و از عملکرد وي رضايت خاطر را دارد، وي همچنان مدير باشگاه تراکتورسازي تبريز است.

قلعه‌نويي دلش با استقلال بود

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اولويت تيم تراکتورسازي مربي داخلي بود اما آقاي قلعه‌نويي دلش با استقلال بود، ساير گزينه‌ها يا از سوي مربيان امکان حضورشان در تبريز امکان نداشت و يا شرايطي همچون عدم استقبال تماشاگران امکان مربيگري‌ در تبريز را فراهم نکرد از اين رو با اوليويرا مربي پرتغالي به توافق رسيديم.

پورجمشديان تاکيد کرد: بايد به تيم تراکتورسازي به لحاظ داشتن تماشاگران پرشور توجه بيشتر شده و اگر دولت به صورت مستقيم به تيم پرسپوليس کمک مي‌کند حداقل 50 درصد نيز به تيم تراکتورسازي کمک کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:قلعه‌نويي ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دل قلعه‌نويي کلا با استقلال بود‌

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)