امير قلعه نويي: قول قهرماني نمي‌دهم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

امير قلعه نويي: قول قهرماني نمي‌دهم

امير قلعه نويي در پايان تمرين امروز شنبه استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرايط اين تيم تصريح کرد: جا دارد به طرفداران يک تبريک ويژه بگويم؛ به اين خاطر که اکثر بازيکنان استقلال نسبت به سال گذشته 10 تا 20 درصد کمتر گرفته‌اند که اگر بخواهيم آن را با تورم حساب کنيم در واقع حدود 40 درصد از قرارداد سال گذشته خود دريافتي کمتري داشته‌اند.

وي افزود: بازيکنان ما حتي يک ريال هم دريافت نکرده‌اند اما کارشان را شروع کردند. اين يعني عشق واقعي به استقلال. اينجا تبديل به استقلال واقعي شده است که بازيکنانش به عشق پيراهن اين تيم و هواداران بازي مي‌کنند.

استقلال راهش را پيدا کرده است
سرمربي تيم فوتبال استقلال همچنين با انتقاد از بعضي افراد به خاطر ناراحتي از بازتاب حضور هواداران استقلال در اولين جلسه تمرين اين تيم خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌اي از روز اول طي مصاحبه‌هاي برنامه‌ريزي شده عليه ما موضع گرفتند و شلوغ کاري کردند اما خوشبختانه ما راه‌مان را پيدا کرده‌ايم. عده‌اي از اينکه ما راه‌مان را پيدا کرده‌ايم ناراحت هستند و شيطنت مي‌کنند.

سقف قرارداد باعث شد عده‌اي از ماليات فرار کنند
سرمربي استقلال در پاسخ به اين پرسش که "آيا موافق پرداخت قراردادهاي ميلياردي به بازيکنان هستيد يا خير؟"، اظهار داشت: اگر قرار است سقفي تعيين شود بهتر است براي يک تيم باشد نه بازيکن. ما در هيچ کجاي دنيا سقف فوتبال نداريم موضوعي که باعث شد در ايران عده‌اي از پرداخت ماليات فرار کنند و رقم قراردادهاي‌شان را بالاتر ببرند.

وي افزود: من سال گذشته دروغ نگفتم و امسال هم درباره سقف قرارداد دروغ نمي‌گويم. اين موضوع يک ابزار غيرحرفه‌اي در فوتبال ما به حساب مي‌آيد.

قول قهرماني نمي‌دهم
قلعه نويي در پاسخ به اين سئوال که "آيا با تيم فعلي، استقلال پتانسيل قهرماني در سه جام فصل آينده را دارد يا خير؟"، گفت: هر مربي‌اي که بگويد تيمم قهرمان مي‌شود، مربي نيست. ما پتانسيل قهرماني داريم و خوشبختانه با پشتوانه مردم و همدلي بچه‌ها براي قهرماني مي‌جنگيم.

مهندسي تمريناتم جنگيدن است!
سرمربي استقلال افزود: ما تيمي بستيم که در هر سه جام بجنگند. فلسفه و مهندسي تمرينات من جنگيدن براي پيراهن و عشق هواداران است. ما بايد مدعي قهرماني باشيم اما همانطور که پارسال و دو سال پيش قولي نداده‌ام امسال هم چنين قولي نمي‌دهم.

دفعه قبل پنج هزار نفر به استقبالم آمدند
وي به انتقاد از مصاحبه برخي از افراد و ناراحتي آنها از استقبال تماشاگران در اولين تمرين استقلال پرداخت و گفت: آنهايي که روز اول شيطنت کردند بدانند وقتي سري قبل هم سرمربي استقلال شدم پنج هزار نفر به استقبالم آمدند. حالا چند روز پيش عده‌اي آمدند و شلوغ کاري کردند که از قبل برنامه‌ريزي شده بود اما ما راه‌مان را پيدا کرده‌ايم.

بازيکنان پرتغالي نياز به زمان دارند
قلعه نويي درباره دوبازيکن پرتغالي که در تمرينات امروز استقلال حاضر شدند گفت: هر دو بازيکن در ليگ برتر پرتغال بازي کرده‌اند و بازيکنان بزرگي هستند اما بايد بدانيم که آنها از يک قاره ديگر آمدند و نياز به زمان دارند.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: اين بازيکنان در دو، سه پست توانايي بازي دارند اما ابتدا بايد تست پزشکي بدهند و پس از آن با باشگاه قرارداد ببندند تا به تدريج به ما اضافه شوند.

از بازيکنانم خواستم سکوت کنند
وي در خصوص اينکه در مصاحبه چند روز پيش اعلام کرده بود از بين محسن يوسفي و فريدون زندي يک نفر را مي‌خواهد، گفت: من اصلا چنين حرفي نزده‌ام. از روزي که سرمربي استقلال شده‌ام تا اکنون هيچ مصاحبه‌اي نکرده‌ام و حتي از بازيکنانم خواستم سکوت کنند و به جاي حرف زدن بيشتر کار کنند.

علاقه دارم اسپانيا قهرمان شود!
سرمربي استقلال در پاسخ به اين سئوال که "در مسابقات جام ملت‌هاي اروپا طرفدار کدام تيم هستيد؟"، گفت: من طرفدار نيستم اما اين مسابقات را نگاه مي‌کنم تا چيزهايي ياد بگيرم. با اين حال بازي‌هاي کرواسي، فرانسه، آلمان و اسپانيا را پسنديده‌ام و علاقه دارم اسپانيا قهرمان شود.

بايد قبول کنيم تيم ملي خوب بازي نکرده است
وي درباره تيم ملي و عملکرد ضعيف اين تيم مقابل ازبکستان قطر گفت: اين صحبت دو بحث دارد. بايد قبول کنيم که تيم ملي در اين دو بازي خوب بازي نکرده ولي اينکه بخواهيم به تيم ملي فشار بياوريم کار درستي نيست. بايد از تيم ملي انتقاد شود اما نبايد اجازه بدهيم آرامش تيم برهم بخورد. تا انتقاد نباشد پيشرفت ايجاد نمي‌شود.

قلعه نويي ادامه داد: من خودم وقتي کار بلد نيستم ممکن است حرف‌هايي بزنم که منطقي نباشد اما بايد بدانيم حتي فرگوسن و کي‌روش هم مصون از خطا نيستند و بايد با انتقادات سازنده به آنها کمک کنيم.

اگر من سرمربي تيم ملي بودم اعدامم مي‌کردند
سرمربي استقلال در پايان به طعنه گفت: با اين حال اگر من مربي تيم ملي بودم و اين نتايج را مي‌گرفتم اعدامم مي‌کردند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:امير قلعه نويي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    امير قلعه نويي: قول قهرماني نمي‌دهم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)