کفاشيان: تيم ملي مدعي اصلي صعود به جام جهاني است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کفاشيان: تيم ملي مدعي اصلي صعود به جام جهاني است

علي کفاشيان درباره وضعيت تيم هاي ملي اظهارداشت: تيم ملي فوتبال ساحلي امروز صبح توانست تيم ملي فوتبال ساحلي قطر را 10 بر 2 شکست دهد. اين تيم از تيم هاي خوب فدراسيون فوتبال است که در همه رقابت هاي آسيايي که شرکت کرده مدعي بوده و اميداوريم اين بار به فينال رقابت ها صعود کند.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره وضعيت تيم ملي زير22 سال گفت: خوشحاليم که اين تيم توانسته از سد تيم زير 23 ايتاليا بگذارد و در هر حال تيم زير22 سال در مالزي است و اين را تيم چند روز زودتر به مالزي فرستاديم تا تطابق آب و هوايي به خوبي انجام شود و بتوانند در رقابت هاي مقدماتي گروهش موفق باشند.

کفاشيان درباره تيم ملي بزرگسالان هم گفت: در جدول رده بندي مقدماتي جام جهاني تيم ملي با 4 امتياز از دو بازي در رده دوم است در حالي که قطر از سه بازي چهار امتياز دارد. با توجه به ديدار ما در لبنان و ديدار سختي که کره جنوبي در تاشکند مقابل ازبکستان دارد ما همچنان از مدعيان صعود هستيم. هر چند که بايد تا آن زمان سخت کار کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال درپايان درباره وضعيت تيم هاي ملي نوجوانان و جوانان گفت: امروز اين دو تيم در تورنمنت جوانان ايران بازي دارند که فکر کنم اولين باري باشد که به صورت رسمي در يک تورنمنت با هم بازي مي کنند. من هم به همراه دبيرکل و سرپرست سازمان ليگ به منظريه خواهم رفت و اين ديدار جذاب را خواهيم ديد. اين دو تيم هم آمادگي خوبي دارند و فدراسيون توجه ويژه اي به آنها داشته و اميد دارد در رقابت هاي آسيايي پيش رو موفق باشند و به جام جهاني نوجوانان امارات و جوانان ترکيه صعود کنند. بازي اين دو تيم از لحاظ فني به نفع شان خواهد بود. ضمن اينکه برنامه تيم هاي ملي رده سني فوتبال و فوتسال بانوان براي مسابقات آسيايي هم در حال پيگيري است و ما به افتخارآفريني در همه رده ها اميدواريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کفاشيان: تيم ملي مدعي اصلي صعود به جام جهاني است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)