مس کرمان خانه مهدي رحمتي است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مس کرمان خانه مهدي رحمتي است

عبدالرضا داوري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري پانا درباره شايعه قهر قاسمپور از مس کرمان اظهار داشت: روز اول تمرينات، چند نفر از ليدرها در مورد 3، 4 مسئله با قاسمپور بحث کرده بودند که وقتي اين موضوع به گوش ما رسيد، به کرمان رفتيم و پنج شنبه با ليدرها جلسه گذاشتيم تا توجيه شوند. بعد از آن جلسه آنها سرتمرينات رفتند و رسما از قاسمپور عذرخواهي کردند تا اين مربي با قدرت کار خود را انجام دهد.

 

وي در خصوص نقل و انتقالات اين باشگاه افزود: نهايتا با جذب 2، 3 بازيکن ديگر ليست خود را براي فصل 91 مي بنديم. تيم تمريناتش را شروع کرده و سرمربي با قدرت دارد کار مي کند. قاسمپور هم در حال بررسي چند گزينه اي است که باشگاه براي جذب آنها اقدام کرده و تا چند روز آينده نهايي مي شود.

 

رئيس هيات مديره مس کرمان در خصوص مذاکره با فريدون زندي و مهدي رحمتي تاکيد کرد: مذاکره با زندي تقريبا نهايي شده اما صحبت هاي ما با مهدي رحمتي روند مثبت و پيشرفت قابل توجهي داشته و قرار است تا فردا اين بازيکن به ما پاسخ بدهد. مس کرمان خانه رحمتي است و احتمال حضورش در مس کم نيست.

 

داوري گفت: تا اينجا قاسمپور هر بازيکني خواسته گرفتيم مگر اين که بازيکن مد نظرش خواسته مالي زيادي ارائه داده. خود سرمربي هم از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات راضي است. هيچ بازيکني را بدون خواسته قاسمپور نه جذب کرديم و نه کنار گذاشتيم.

 

وي در خصوص اردوي مس کرمان افزود: تيم قرار است اول تير به اردوي خارجي برود. 2 کشور ارمنستان و ترکيه را مد نظر داديم. هر 2 کشور از لحاظ امکانات خيلي خوب هستند و هر کشوري که کمتر پول بگيرد به آنجا مي رويم.

 

رئيس هيات مديره مس کرمان در خصوص BMW هاي اهدايي باشگاه پرسپوليس به بازيکنان جديد اين تيم تصريح کرد: اطلاعي از اين ماشين ها ندارم. قبول دارم فضاي کاذبي ايجاد شده ولي اين مقطعي است و بنا به عرضه و تقاضا فروکش مي کند. ما سقف را در مورد همه بازيکنان رعايت کرديم و حتي آماده هستيم ليست قراردادها را در اختيار نهادهاي نظارتي از جمله سازمان بازرسي قرار دهيم.

 

داوري گفت: اصلا نمي توانيم پول زيرميزي بدهيم چون يک نهاد دولتي هستيم و بازرس ويژه مالي داريم. پرداخت هاي ما در قالب چک بانکي است و پولي در گاوصندوق خود نداريم که مثلا زيرميزي به بازيکن پرداخت کنيم. خودم هم کارمندم و اصلا درآمدي ندارم که به بازيکن بدهم. در تمام قراردادها و پيش پرداخت امضاي بازرس ويژه مالي است و حاضريم قراردادها را منتشر کنيم. البته پاداش هايي بسته به حساسيت بازي ها در نظر گرفتيم که به همه تعلق مي گيرد نه فقط يک بازيکن. حتي اين پاداش به تدارکات تيم هم مي رسد و در انحصار بازيکن خاصي نيست.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:مس کرمان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مس کرمان خانه مهدي رحمتي است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)