مذاکره دايي و متسو شايعه است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مذاکره دايي و متسو شايعه است

جمشيد زارع در حاشيه تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: امروز قصد داشتيم به هر طريقي که شده استارت پرسپوليس را بزنيم. ايمون زائد با نظر رويانيان دو روز ديگر حضورش را به تعويق انداخت. ساير بازيکنان ما هم در اردوي تيم ملي جوانان هستند و به همين دليل افرادي کمي در تمرين امروز هستند. ملي پوشان پرسپوليس نيز با نظر دنيزلي 10 روز به مرخصي رفتند و پس از به پايان رسيدن اين مدت به پرسپوليس اضافه مي‌شوند.

وي درباره جذب دروازه‌بان دوم براي پرسپوليس گفت: به هواداران اطمينان مي‌دهم با برنامه ريزي‌هاي رويانيان و دوستان ايشان تا دقيقه 90 دست از تلاش برنمي‌داريم و تيمي قوي را روانه دو جام خواهيم کرد.

زارع درباره خريد‌هاي ميلياردي پرسپوليس عنوان کرد: واقعا اين موضوع بي انصافي است. سردار رويانيان و باشگاه پرسپوليس سقف قراردادها را رعايت کرده‌اند. عزيزان ما در تيم‌هاي ديگر که درباره اين موضوع شلوغ کردند کمي بايد به گذشته خود نگاه کنند. ما طبق درخواست سرمربي تيم نقاط ضعف خود را پوشش داده‌ايم.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره دنيزلي گفت: دنيزلي قطعا به ايران برمي‌گردد. دنيزلي مشکل بزرگ خانوادگي دارد. بيماري همسر و پدر همسر دنيزلي براي او دردسر ساز شده و به همين دليل آمدن او به تعويق افتاده اما دنيزلي هر روز با باشگاه در تماس است و اگر دير کرده با موافقت رويانيان بوده است.

زارع اضافه کرد:‌ مدير عامل پرسپوليس نيز براي درک انسانيت با مرخصي دنيزلي موافقت کرد و انشاالله دنيزلي برمي‌گردد اما تصميم نهايي را درباره ايشان سردار رويانيان مي‌گيرد. شما يقين بدانيد رويانيان امور باشگاه را زير نظر دارد و تيمي که بسته‌ايم بايد در فصل آينده نتيجه بگيرد.

وي در خصوص شايعه متسو يا دايي در پرسپوليس گفت: اينها شايعات است، نگران نباشيد در چند روز آينده همه چيز مشخص مي‌شود. امور باشگاه به صورت دقيق رصد مي‌شود و اجازه نمي‌دهيم خدشه‌اي به تيم وارد شود.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در خصوص علي کريمي گفت: کريمي با خستگي فراوان به تعطيلات رفته است. موضع رسمي باشگاه اين است که کريمي جزء بازيکنان جدايي ناپذير پرسپوليس است. کريمي هويت باشگاه پرسپوليس است او بسيار متعصب است و به تيمش علاقه دارد و اين براي ما يک دنيا ارزش دارد اما ايشان فشار زيادي را در ليگ، تيم ملي تحمل کرده و بايد به تعطيلات مي‌رفت.


زارع افزود: تکليف همه چيز در چند روز آينده مشخص مي‌شود. شک نکنيد رويانيان و کريمي بهترين تصميم‌ها را خواهند گرفت. من از کريمي شناخت دارم و با توجه به علاقه رويانيان اين دو نفر بدون هيچ واسطه‌اي کنار هم مي‌نشيند و بهترين تصميم را خواهند گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:دايي,متسو,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مذاکره دايي و متسو شايعه است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)