هميشه جزو بهترين بازيکنان بوده‎ام خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

هميشه جزو بهترين بازيکنان بوده‎ام

جواد کاظميان پس از تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تمرينات مان با 10 بازيکن شروع شد اما اميدوارم در روزهاي آينده با ترکيب کاملتري تمرين کنيم. چرا که با همين شرايط هم نسبت به ساير تيم‌ها و البته روي کاغذ يک هفته عقب‌تر هستيم.

وي افزود: توقعات از تيم ما بالاتر رفته و به همين خاطر سال سختي داريم. اميدوارم بتوانيم با تيم جديد خود توقعات هواداران را برآورده کنيم.

کاظميان همچنين در خصوص وضعيت خودش و افت و خيز عملکردش طي فصل گذشته رقابت‎هاي ليگ برتر ياد کرد: در فوتبال بزرگترين بازيکنان هم دچار افت و خيز مي‎شوند اما من تاکنون در هر باشگاهي بازي کرده‌ام جزو بهترين بازيکنان بوده‎ام. سال گذشته هم با وجود اينکه پرسپوليس وضعيت بحراني داشت اما به شخصه عملکرد خوبي داشتم. قول مي‎دهم امسال هم سال خوبي با پرسپوليس داشته باشم.

وي با اشاره به قانون سقف قراردادها، تاکيد کرد: من امسال هم همين قانون را رعايت کردم اما بايد بگويم چنين قانوني غير حرفه‌اي است چرا که اکثر تيم‎ها آن را رعايت نمي‏کنند.

کاظميان در پايان با بيان اينکه در فوتبال ايران پولي نگرفته است، گفت: من هنوز براي 3 سال بازي در پرسپوليس 150 ميليون طلبکارم. حتي باشگاه سپاهان هم که ادعا مي‎کند حرفه‎اي‎ترين باشگاه ايران است قراردادم را کامل پرداخت نکرده است. من سال گذشته از پرسپوليس 140 ميليون تومان گرفتم و سقف قرارداد را هم رعايت کردم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:جواد کاظميان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    هميشه جزو بهترين بازيکنان بوده‎ام

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)