مظلومي: در استقلال بازنده نبودم كه دنبال مقصر باشم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مظلومي: در استقلال بازنده نبودم كه دنبال مقصر باشم

پرويز مظلومي از استقلال رفته و هنوز به هيچ تيم ديگري ملحق نشده، اما با اين وجود در صفحه اول روزنامه‌ها حضور دارد. و اين از خاصيت‌هاي دو فصل حضور در استقلال است. روزنامه ايران ورزشي به بهانه صحبت در مورد يورو 2012 سراغ مظلومي رفته اما طبق معمول صحبت‌هاي او به باشگاه استقلال هم كشيده شده است. مظلومي چند ساعت قبل از حذف روسيه اين تيم را پديده جام و از مدعيان قهرماني معرفي كرده بود!

*مسابقات جام ملت‌هاي اروپا هر روز حساس‌تر مي‌شود. شما يكي از بيننده‌هاي پر و پا قرص اين بازي هستيد. درباره اين بازي‌ها بگوييد.

‌‌ جام ملت‌ها تا الان به اندازه‌اي جذاب بوده كه بيننده‌هاي زيادي را پاي تلويزيون ميخكوب كرده است. چند روزي هست كه من ترجيح مي‌دهم در خانه باشم و ضمن مطالعه روزنامه‌ها و ديدن آخرين اخبار سايت‌ها مسابقات يورو را هم دنبال كنم. تا حالا كه لذتبخش بوده و نكات زيادي را به من آموزش داده است.

*مهم‌ترين درسي كه تا حالا از يورو گرفته‌ايد چه بوده؟

‌‌‌‌ اگر عمقي به تيم‌هاي حاضر در يورو نگاه كنيم نكات بسياري را مي‌توانيم تحت عنوان سرمشق يادداشت كنيم. براي مثال تيم‌هايي را ديدم كه در حين بازي بارها و بارها روش بازي‌شان را تغيير مي‌دهند. فكر مي‌كنم تيم‌ها شديدا تحت تاثير تاكتيك‌ مربيان خود هستند و با ذهن مربي‌شان حركت مي‌كنند. از طرفي شكل برگزاري مسابقات بسيار آموزنده است. تصويربرداري هم كه ديگر حرف ندارد. حتي ديدم يكي از تصويربرداران چند روز پيش يك كفشدوزك را شكار كرده بود! به اعتقاد من همه چيز روي حساب و كتاب جلو رفته.

*كدام تيم را پسنديديد؟

‌‌‌ روسيه را خيلي پسنديدم. فوتبالي سريع، با برنامه و با هجوم‌هاي سرسام‌آور. روسيه مي‌تواند شگفتي‌ساز جام چهاردهم باشد. در اين تيم پاس‌هايي داده مي‌شود كه در تيم‌هاي ديگر نديدم. حركت بازيكنان كناري‌شان فوق‌العاده و هنگام دادن پاس آخر هافبك‌هاي‌شان خيلي دقت و ظرافت از خود به خرج مي‌دهند.

*به اعتقاد شما روس‌ها مي‌توانند قهرمان جام چهاردهم باشند؟

‌‌اگر آلمان و اسپانيا نبودند شايد. اما اين دو تيم در كلاس ديگري فوتبال بازي مي‌كنند. به نظر من آلمان و اسپانيا فيناليست مي‌شوند چون تركيبي از تكنيك و تاكتيك تيمي را به خوبي اجرا مي‌كنند.

*از اسپانيا نام برديد. شما هميشه از دل بوسكه به نيكي ياد كرديد و او را الگوي خودتان دانستيد، دليلي دارد؟

‌‌ دل‌بوسكه مثل خودم آرام و بي‌حاشيه است. رفتارش را دوست دارم چون اصلا با كسي كلنجار نمي‌رود، كارش را هم خوب بلد است و از نظر تاكتيكي تيم بسيار خوبي را روانه جام چهاردهم كرده است. دل بوسكه از آن زمان كه روي نيمكت رئال مادريد مي‌نشست الگوي من بود. هميشه اخبار مربوط به او را دنبال مي‌كنم.

*گفتيم شايد به خاطر شباهت ظاهري‌تان او را انتخاب كرديد؟!

‌‌‌ (... مي‌خندد) نه به خاطر شباهت ظاهري‌مان نيست. او را به خاطر رفتارش دوست دارم.

*از نوع فوتبال آلمان چه تعريفي مي‌توانيد داشته باشيد؟

‌‌ يك فوتبال پر از منطق و سرشار از نظم. آلماني‌ها به نظر من خيلي تكنيكي شده‌اند و برخلاف آنچه كه مي‌گويند بازي‌شان ماشيني است اما بسيار انعطاف‌پذير است.

*اخبار مربوط به استقلال را هم پيگيري مي‌كنيد؟

‌‌ بله، مگر مي‌شود پيگيري نكنم. استقلال خانه من است اما چون ديگر سرمربي اين تيم نيستم سعي مي‌كنم حرف‌هايي نزنم كه باعث نگراني كادر فني استقلال بشود.

*ظاهرا از همكاري با هنكه ابراز ناراحتي كرده بوديد.

‌‌‌ ببينيد من در قهرمان نشدن استقلال هيچ وقت دنبال مقصر نگشتم. اميدوارم منظورم را خوب متوجه شده باشيد و عين جملاتم را بنويسيد. من در استقلال بازنده نبودم كه دنبال مقصر باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:مظلومي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مظلومي: در استقلال بازنده نبودم كه دنبال مقصر باشم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)