اگر قلعه‌نويي بگويد، شماره 50 هم مي‌پوشم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اگر قلعه‌نويي بگويد، شماره 50 هم مي‌پوشم

هنوز بازيكنان با استقلال قرارداد نبسته و تمرين‌ها شروع نشده حاشيه‌هاي اين تيم شروع شده است. نخستين حاشيه استقلال براي فصل دوازدهم را بايد به نام سياوش و ميلاد ثبت كرد. اين‌طور كه گفته مي‌شد اين دو بازيكن بر سر پيراهن شماره 10 استقلال با هم اختلاف پيدا كرده‌اند و هيچكدام قصد كوتاه آمدن را ندارند اما اكبرپور مي‌گويد از شنيدن اين خبر كاملا تعجب كرده و حرف‌هاي ديگري براي گفتن دارد.

 

*با استقلال قرارداد دو ساله بستي؟

بله، دو روزي است با استقلال قرارداد دو ساله بسته‌ام.

*اما تو كه گفتي حاضر نيستي قرارداد دو ساله ببندي؟

شرايط طوري بود كه دو ساله بستم.

*چه شرايطي؟

با فتح‌ا...زاده صحبت كردم، همه چيز خوب پيش رفت من هم تصميم گرفتم دو ساله ببندم.

*هنوز نيامده هم كه سر و صدا به پا كردي؟

چه سر و صدايي؟!

*گفته مي‌شود سر پيراهن شماره 10 با ميلاد درگير شدي؟

(با خنده) حتما به خاطر پيراهن شماره 10 هم مسلح سراغش رفتم؟ نمي‌دانم چطوري اين شايعات را در مي‌آورند اما همه ما با هم رفيق هستيم.

*باز هم صحبت‌هاي كليشه‌اي!

بحث حرف‌هاي كليشه‌اي نيست. واقعا مي‌گويم من و ميلاد امروز با هم آشنا نشديم. در اردوي تيم ملي از سال‌ها قبل با هم رفيق بوديم آن وقت اين حرف‌ها را براي ما درمي‌آورند.

*اما اينطور كه گفته مي‌شود ميداودي پارسال به خاطر شماره 10، هفتاد ميليون از قراردادش را به استقلال داده است.

من هم اگر بگويم پيراهن شماره 10 را دوست ندارم دروغ گفتم. من عاشق اين پيراهن هستم اما يك نفر بالاي سر ما هست كه تمام اين مسائل را او تعيين مي‌كند.

*منظورت قلعه‌نويي است؟

بله، ايشان شماره پيراهن بازيكنان را تعيين مي‌كند.

*يعني اگر ايشان هر پيراهني به تو بدهد، مي‌پوشي؟

بله، اگر آقاي قلعه‌نويي پيراهن شماره 50 يا 30 را هم به من بدهد، مي‌پوشم.

*يعني براي تو فرقي بين پيراهن شماره 50 يا 10 وجود ندارد؟

نه، اگر قلعه‌نويي اين پيراهن را به من بدهد فرقي نمي‌كند.

*شرايط استقلال چطور است؟

من تازه يك روز است كه با اين تيم تمرين كردم اجازه بدهيد چند روز بگذرد بعد مي‌گويم شرايط چطور است اما استقلال هميشه استقلال است و جايگاه خود را دارد. با اين همه ستاره و همچنين حضور آقاي قلعه‌نويي ما بايد براي سه جام بجنگيم.

*رفتن بازيكنان بزرگي مثل آندو به اين تيم ضربه نمي‌زند؟

من اميدوارم همه باشند، استقلال به حضور اين بازيكنان نياز دارد. پارسال هم استقلال تيم كاملي بود اما كمبودهايي داشت كه با آمدن بازيكنان جديد اين كمبودها برطرف مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:استقلال ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اگر قلعه‌نويي بگويد، شماره 50 هم مي‌پوشم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)