گزینه های سرمربی گری پرسپولیس اگر دنیزلی نیاید خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

گزینه های سرمربی گری پرسپولیس اگر دنیزلی نیاید

به گزارش «افکارنیوز » تا همين هفته پيش بحث مذاكرات جدي دنيزلي با باشگاه محبوبش (بشيكتاش) بارها در رسانه‌هاي تركيه‌اي ديده مي‌شد اما با توافق اريك گرتس و باشگاه فوق اين شايعات هم رنگ باخت. البته در بحبوبه مطرح شدن اين شايعات، دنيزلي يكي دو بار مصاحبه كرد و گفت به قراردادش با پرسپوليس پشت نمي‌كند و حتما به تهران بازخواهد گشت.

با اين وجود طي روزهاي گذشته اتفاقاتي رقم خورده تا بسياري نگران بازگشت دنيزلي به پرسپوليس باشند. مهمترين مساله ادامه مشكلات خانوادگي اوست. دنيزلي دغدغه بزرگي در امور خانوادگي خود دارد كه همان بيماري سخت همسرش است. وي به خاطر اين اتفاق نگران‌كننده يكي دو بار زمان بازگشتش به تهران را عقب انداخته و رويانيان هم گفته با تمديد مرخصي او موافقت كرده است.

از سوی دیگر مشخص نشدن سرمربی تیم فوتبال بشیکتاش از یک سو و نظرسنجی صورت گرفته در سایت این باشگاه و رای ۶۰ درصدی هواداران این باشگاه به حضور دنیزلی از سوی دیگر سبب شده تا نگرانی های هواداران پرسپولیس در خصوص کادر فنی این باشگاه دو چندان شود.

دنیزلی نیاید، دایی سرمربی می شود، کریمی می رود
به گزارش افکار نیوز ، همين نيامدن‌ها در روزهايي كه خبر بازگشت به موقع دنيزلي از سوي مديريت پرسپوليس تاكيدي به دنبال ندارد، سبب داغ شدن بازار شایعات می شود.

طي روزهای گذشته بار ديگر شايعه پيوستن علي دايي به پرسپوليس شنيده شده و بازيكنان پرسپوليس هم از آن سخن مي‌گويند. در اين ارتباط شنيده مي‌شود علي دايي هفته گذشته به باشگاه پرسپوليس رفته و مذاكراتي هم با مسوولان باشگاه داشته است. از طرفي ديروز هم خبر رسيد دايي در جلسه روزهای اخیر باشگاه راه‌آهن شركت كرده و درخصوص ادامه حضورش در اين تيم با جعفري‌نژاد مسوول باشگاه راه‌آهن مذاكراتي داشته است.

در این بین عدم قبول پیشنهادات مختلف از سوی دایی و گوشه نشینی و سکوت وی نشان از احتمال بازگشت سرمربی سابق سرخپوشان به پرسپولیس دارد. شنیده می شود دایی منتظر است تا دنیزلی تصمیم نهایی خود را که به احتمال فراوان طی یکی دو روز آینده مشخص می شود، گرفته و در صورت عدم بازگشت این مربی ترک تبار به ایران، به تیم سابق خود باز گردد.

بازگشت علی دایی به پرسپولیس به منزله خداحافظی علی کریمی از این باشگاه نیز خواهد بود. دایی و کریمی در چند سال گذشته اختلافات بزرگی با یکدیگر داشته اند که قرار گرفتن آنها در کنار هم را تاحدی غیر ممکن می کند.


شواهد چه می گویند؟

نشانه‌هاي زيادي وجود دارد كه احتمال مذاكره پرسپوليس با علي دايي را جدي مي‌كند. جذب يك بازيكن از راه‌آهن، حفظ نفراتي مثل نوروزي، نوري، رضايي و حتي حضور نفراتي مثل فشنگچي در ليست بازيكنان باقيمانده، رد كردن بازيكناني مثل شيث رضايي و محمد نصرتي، جذب چهره‌هايي نظير سيدجلال حسيني و البته مهم‌تر از همه دست نگه داشتن علي كريمي براي تمديد قرارداد با پرسپوليس كاري مي‌كند تا اين شايعه پررنگ‌تر شود.
علي دايي كه پارسال حاضر نشد با راه‌آهن قراردادي سه ساله ببندد و سرانجام راضي به امضاي قرارداد دو ساله شد، در قراردادش بندي گذاشته مبني بر اينكه در سال دوم قرارداد حق فسخ با خود او است. دايي در جلسه روز شنبه با راه‌آهني‌ها روي بودجه باشگاه تاكيد كرده تا مشكلات فصل قبل پيش نيايد و گفته مي‌شود اين مساله در ادامه همكاري‌اش با لكوموتيورانان اهميت بسزايي دارد.

بنابراین گزارش سکوت مسئولان باشگاه پرسپولیس بیش از هر موضوع دیگری بر شایعات می افزاید. برخي معتقدند سناريويي كه پارسال براي روي كار آمدن استيلي اجرا شد، امسال براي دايي اجرا خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    گزینه های سرمربی گری پرسپولیس اگر دنیزلی نیاید

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)