روزي دوباره به استقلال بر مي‌گردم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

روزي دوباره به استقلال بر مي‌گردم

آندرانيك تيموريان پس از پيوستن به تيم الخريطيات قطر در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: فصل گذشته به خاطر مصدوميتي كه داشتم، نتوانستم به طور كامل براي استقلال بازي كنم و از اين بابت شرمنده هواداران استقلال هستم. اين مصدوميت همچنين تاثير زيادي در روحيه‌ام گذاشت. به همين خاطر تصميم گرفتم در فصل جديد در فضاي آرام‌تر به فوتبال ادامه دهم. در سال جاري، تيم ملي روزهاي حساسي را پيش‌رو دارد و ترجيح مي‌دهم كه در فضاي آرام خودم را آماده حضور در تيم ملي كنم.

وي افزود: پيشنهادي كه تيم قطري به من داد آنقدر خوب بود كه هيچ تيم ايراني نمي‌توانست آن را به من ارائه دهد. ضمن اين كه نمي توانستم از استقلال هم پول زيادي طلب كنم، چرا كه مي‌دانستم دست فتح‌الله‌زاده براي بستن تيم در فصل جديد بسته است. از آن طرف فكر مي‌كنم كه ظلم بود بخواهم بالاتر از ساير بازيكنان پول بگيرم. فتح‌الله‌زاده به من لطف داشت و گفت كه ماندن تو براي ما در اولويت است و درخواست‌هايت را مي‌پذيريم، اما به نظرم درست نبود كه بخواهم نسبت به بازيكنان ديگر با تفاوت زياد پول بگيرم.

تيموريان درباره فصل گذشته استقلال هم گفت: يكي از بهترين سال‌هاي دوران بازي‌ام بود. از پرويز مظلومي چيزهاي زيادي ياد گرفتم. او براي استقلال زحمات زيادي كشيد، اما مصدوميت‌هايي كه گريبانگير استقلال شد به تيم ضربه زد. من ، جباري، كيانوش رحمتي، خسرو حيدري و ميلاد ميداوودي در برهه‌هايي مصدوم شديم و اين به ضرر استقلال تمام شد، ‌اما با اين حال سالي كه گذشت جزو بهترين سال‌هاي عمر بازيگري‌ام بود. من خاطرات بسيار خوبي با استقلال داشتم و فضايي كه در تيم وجود داشت را در هيچ تيم ديگري نديده بودم.

وي افزود: مطمئن باشيد كه روزي دوباره به استقلال بر مي‌گردم و جبران روزهايي كه مصدوم بودم را خواهم كرد. روزي كه قرار بود به استقلال بياييم با برادرم مشورت كردم و او هم مرا ترغيب كرد كه به اينجا بياييم و ديديد كه بدون كوچك‌ترين بازارگرمي وقتي كه از تراكتورسازي جدا شدم گفتم مي‌‌خواهم به استقلال بروم و اين كار را انجام دادم. من استقلالي‌ام و در استقلال متولد شده‌ام و مطمئنا به همين زودي‌ها به استقلال بر مي‌گردم.

تيموريان در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر مي‌كنيد با رفتن شما و تغييراتي كه در تيم ايجاد شده استقلال با مشكلي روبرو شود؟ گفت: استقلال با رفتن بازيكنان بزرگ‌تر از من هم ضربه نخورده است. اين تيم بازيكنان بسيار خوبي دارد. هم اكنون در خط مياني استقلال بازيكناني همچون دهنوي، مبعلي ، زندي و كيانوش رحمتي حضور دارند و مطمئن باشيد كه استقلال بزرگ‌تر از اين است كه با رفتن يك بازيكن ضربه بخورد. مگر در فصل هشتم كه استقلال قهرمان شد، من در اين تيم بودم؟ من اطمينان دارم استقلال با تيمي كه در اختيار دارد مي‌تواند امسال به اهدافش برسد.

تيموريان در پاسخ به اين سوال كه شايعه شده شما به دليل اختلاف با امير قلعه نويي علاقه‌اي به ماندن در استقلال نداشتيد؟ گفت: اصلا اين طور نيست. متاسفانه اين حرف‌ها تنها حاشيه سازي افرادي است كه نمي‌خواهند استقلال موفق شود. به اعتقاد من امير قلعه نويي كارش را به خوبي بلد است و بدون آندو و خيلي ديگر از بازيكنان مي‌تواند استقلال را قهرمان ليگ كند. خيلي دوست داشتم با قلعه نويي كار كنم، اما همان طور كه گفتم پيشنهاد تيم قطري بسيار چشمگير بود و من نمي خواستم پيشنهاد بزرگي به استقلال بدهم و دست فتح‌الله‌زاده را ببندم. من از هواداران مي‌‌خواهم كه تيم را حمايت كنند،‌ چرا كه ما سال گذشته تنها با اختلاف يك امتياز قهرماني را از دست داديم. اما امسال مي‌شود اين نتيجه‌ را جبران كرد. به اعتقاد من استقلالي كه اين فصل آماده حضور در ليگ مي‌شود، تيم خوبي است و بازيكنان بسيار خوبي جذب اين تيم شده‌اند. اميدوارم مجتبي هم در استقلال بماند و آن طور كه شنيده‌ام فرهاد مجيدي هم به استقلال بر مي‌گردد. مطمئن باشيد خلا تيموريان به راحتي پر خواهد شد.

تيموريان با اشاره به تلاش‌هاي فتح‌الله‌زاده براي استقلال، گفت: فتح‌الله‌زاده لطف زيادي به من داشت وهميشه و به ويژه در زماني كه مصدوم بودم هميشه پيگير شرايطم بود. فضايي كه با مديريت او در استقلال به وجود آمده بود، بسيار صميمي بود كه هيچ وقت آن را تجربه نكرده بودم. براي فتح‌الله‌زاده و استقلال آرزوي موفقيت مي‌كنم. در اين دو سال زحمات زيادي براي استقلال كشيده است و امسال هم با دست خالي دارد تيم را مي‌بندند، اما چون نيتش پاك است مطمئن هستم موفق مي‌شود.

بازيكن جديد تيم الخريطيات قطر درباره وضعيت اين تيم هم گفت: اين باشگاه بسيار حرفه‌اي است. قراردادشان هم آنقدر خوب و شسته و رفته بود كه خيلي زود با پيشنهادشان موافقت كردم. قرار است به ايران بر گردم و پس از چند روز استراحت به همراه خانواده‌ام به قطربروم تا خانه‌ام را تحويل بگيرم. مدير باشگاه هم جواني 35 ساله است و علاقه زيادي به فوتبال دارد و امسال روي بازيكنان بزرگ دست گذاشته است. همان طور كه گفتم پيشنهادشان آنقدر بالا بود كه هيچ تيم ايراني نمي‌توانست آن را بدهد. تيم ما در ليگ قهرمانان آسيا هم حضور ندارد كه يك جنبه منفي دارد و يك جنبه مثبت. جنبه منفي‌اش آن است كه در بالاترين رقابت‌هاي باشگاهي آسيا حضور نداريم و جنبه مثبتش اين است كه مي‌توانم بيشتر در خدمت تيم ملي باشم.

بازيكن تيم ملي درباره تساوي برابر قطر هم، گفت: فكر مي‌كنم چهار امتياز از دو بازي نتيجه‌ خوبي باشد. در بازي با لبنان من حضور ندارم، اما اميدوارم كه بتوانيم سه امتياز را بگيريم و با هفت امتياز وضعيت خوبي براي صعود به جام جهاني داشته باشيم، اما مي‌‌خواهم تكرار كنم كه صعود به جام جهاني به هيچ وجه آسان نيست. با اين حال من ايمان دارم كه تيم ملي به جام جهاني صعود مي‌كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:آندرانيك تيموريان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    روزي دوباره به استقلال بر مي‌گردم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)