اميدوارم مجبور به شکايت از ذوب‌آهن نشوم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اميدوارم مجبور به شکايت از ذوب‌آهن نشوم

منصور ابراهيم‌زاده در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعيت تيم نفت تهران گفت: در حال حاضر در سرعين اردبيل اردو زده‌ايم و تمرينات خود را پيگيري مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه قنبرزاده اعلام کرده به دليل افزايش دستمزد بازيکنان نتوانسته بازيکنان مدنظر کادر فني را جذب کند، اظهار داشت: قبول کرديم با اين شرايط و کار کنيم و اکنون هم با قدرت جلو مي‌رويم. بازيکناني که در تيم حضور دارند بازيکنان خوبي هستند و تصور مي‌کنم تا هفته آينده تيم ما تکميل شود.

ابراهيم‌زاده در مورد علت افزايش دستمزد بازيکنان، تصريح کرد: اين مسئله مي‌تواند چند شاخصه داشته باشد، شايد يکي از مهم‌ترين آنها افزايش قيمت دلار است. خود باشگاه‌ها نيز در افزايش قيمت بازيکنان بي‌تاثير نيستند. برخي باشگاه‌ها به دنبال قهرماني هستند و بازيکنان مد نظرشان را جذب مي‌کنند و بازيکنان هم با حساب و کتاب کردن قيمت خود را افزايش مي‌دهند. شما نگاه کنيد دلار چقدر گران شده و بحث افزايش ماليات‌ها هم در ميان است.

سرمربي پيشين ذوب آهن در مورد مطالبات خود و ديگر بازيکنان اين تيم از اين باشگاه گفت: همه از باشگاه ذوب آهن طلبکاريم. بازيکناني که در ذوب آهن ماندند چند درصدي بيشتر از ديگران گرفتند تا قرارداد‌شان را تمديد کنند اما من فقط 40 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌ام را دريافت کرده‌ام و 60 درصد ديگر باقي مانده است در حالي که بايد تسويه حساب مالياتي را هم بگيريم.

وي ادامه داد: سعي کرده‌ام ارتباط خوب و دوستانه‌ام را با باشگاه ذوب آهن حفظ و از طريق دوستانه اين مسئله را حل کنم اما نمي‌دانم چرا مسئولان باشگاه در اين زمينه بي‌توجهي مي‌کنند.

ابراهيم‌زاده در مورد اينکه فدراسيون اعلام کرده بدون تسويه حساب مربي قبلي، باشگاه حق جذب سرمربي جديد را ندارد و با اين شرايط چطور کربکندي سرمربي ذوب آهن شده است، گفت: اين مسئله را بايد از مسئولان فدراسيون فوتبال بپرسيد. شايد هم آنها منتظر شکايت من هستند اما اميدوارم مجبور به شکايت از ذوب آهن نشوم و مسئله دوستانه حل و فصل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:منصور ابراهيم‌زاده,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اميدوارم مجبور به شکايت از ذوب‌آهن نشوم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)