هيچ بازيکني زير 600 ميليون نمي گيرد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

هيچ بازيکني زير 600 ميليون نمي گيرد

اکبر ميثاقيان در گفت و گو با پانا با اشاره به وضعيت يارگيري تيم آلومينيوم هرمزگان اظهار داشت: با هربازيکني که مذاکره مي کنيم صحبت از 600، 700 ميليون مي کند. وقتي اين قيمت ها را مي شنوم تنم مي لرزد. بحث بازيکن معمولي و غيرمعمولي نيست. بحث سر اين است که چرا بايد قيمت ها طوري بي رويه بالا برود که ديگر تيم ها جرات ورود به بازار نداشته باشند.

 

وي افزود: اگر ما با اين بضاعتي که داريم 5 بازيکن با قيمت 700 ميليوني بگيريم، ديگر توان جذب بازيکنان ديگر را نداريم. هرباشگاهي بايد به اندازه پول خودش خرج کند. مگر شما مي توانيد تضمين دهيد تيمي که زياد خرج کرده وبازيکنان ميلياردي گرفته، حتما قهرمان شود؟ فوتبال روي اتفاقات است. مگر تيمي مثل ما و گهرزاگرس خرج کرده بوديم که ليگ برتري شديم؟ تيم واقعا بايد تيم باشد.

 

سرمربي آلومينيوم هرمزگان تصريح کرد: در ليگ برتر بايد بابرنامه تر از ليگ يک باشي وگرنه سقوط مي کني. تيم آلومينيوم بايد محکم و مطمئن بيايد چون کار ما براي اولين حضور در ليگ برتر سخت است. هنوز بعضي تيم ها شروع نکردند و يک هفته به آغاز ليگ برتر تازه تمرين مي کنند. خوب معلوم است که اوضاع براي بازيکنان و آن تيم خطرناک مي شود. ما الان هرطور شده با 15 بازيکن شروع کرديم. و تا آخر هفته تيم را جمع مي کنم.

 

ميثاقيان گفت: اصلا نمي دانم سقف چقدر است. کسي به توان بازيکنان کاري ندارد و فقط دنبال خريد است. من بازيکناني به تيم آلومينيوم مي آورم که مثل خودم کم توقع و سخت کوش باشند و کارکردن در شرايط سخت را بدانند. تا به حال شکوه مقام، محسن حميدي و داداشوند را گرفتيم و 10 بازيکن تيم را هم حفظ کرديم. وقتي بازيکنانم تيم را بالا آورده اند يعني توان بالايي دارند و اگر سقفي نبود بايد بالاتر مي گرفتند.

 

وي تاکيد کرد: بازيکناني که من براي بستن تيم با آنها صحبت کردم و به تيم مي آيند، مي دانند من در تيم بستن چقدر توانمند هستم. الان بيشتر تيم ها مهاجم ندارند ولي يک تيمي بوده که 7، 8 مهاجم دارد. البته ما طهماسبي و کريمي را هم از دست داديم ولي مطمئن باشيد به زودي يک مهاجم خوب دست و پا مي کنم.

 

سرمربي آلومينيوم هرمزگان افزود: بيشتر دنبال بازيکنان اميد و جوانها مي گردم. مگر نديديد با ابومسلم چه جوانهايي تحويل فوتبال ايران دادم. بعد از اين که خلعتبري را ساختم ديگر مثل اين بازيکن فوتباليستي نيامده. حالا دنبال بازيکني هستم تا يک خلعتبري ديگري بسازم. اصلا اين طور نيست که چون آلومينيوم تازه آمده، زنگ تفريح باشد. هميشه با تيم هاي کوچک، بزرگي کردم و اين بارهم بايد همه کمک کنند. مطمئن باشيد که شگفتي ساز مي شويم.

 

ميثاقيان در خصوص عملکرد رويانيان در نقل و انتقالات و ماشين هاي گران قيمت اهدايي به بازيکنان گفت: رويانيان يک BMW به من بدهد تا از دست پژويي که دارم خلاص شوم! انشالله موفق باشد. بالاخره حق دارد در اين فوتبال خرج کند چون اين تيم پرطرفدارترين است و مردم توقع دارند. قدرتمند شدن پرسپوليس و استقلال به قدرتمند شدن فوتبال ملي کمک مي کند. من اين قدر درگير تيم خودم هستم تا يک تيم جنگجو ببندم که به ديگر تيم ها کاري ندارم. به نظرم تيم هايي مثل آلومينيوم که سقف قرارداد را رعايت کردند، در نقل و انتقالات بردند نه تيم هايي که خرج هاي ميلياردي کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:اکبر ميثاقيان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    هيچ بازيکني زير 600 ميليون نمي گيرد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)