فوتبال پاک است و مرد را از نامرد جدا مي‌کند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فوتبال پاک است و مرد را از نامرد جدا مي‌کند

مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس در بيانيه‌اي با اشاره به اينکه اتفاقات اخير در فوتبال باعث شد نامردي‌ها در اين ورزش را درک کند، اعلام کرد به جاي پاداش نايب قهرماني در آسيا با جريمه مواجه شده است!

متن کامل بيانيه محمد قاضي در زير مي‌آيد: "زماني که تازه فوتبال را به صورت حرفه‌اي شروع کرده بودم، هميشه از سوي بزرگترها و پيشکسوتان به من توصيه مي‌شد مراقب باشم چرا که فوتبال نامرد است. اين توصيه که تا به الان به عضويت تيم ملي درآمدم نيز برايم معنا و مفهوم درستي نداشت، تا اينکه در چند روز گذشته اتفاقاتي برايم رخ داد تا از خودم سئوال کنم که آيا فوتبال ما نامرد است يا اينکه فوتبال در همه جاي دنيا نامرد است؟

تازه به توصيه بزرگان و پيشکسوتان رسيدم و دارم اين نامردي را لمس مي‌کنم! من اين نامردي را زماني لمس کردم که جواب تلاش سه ساله خود را با جريمه جواب گرفتم! من نامردي فوتبال را وقتي فهميدم که پاداش نايب قهرماني دو ساله در ليگ برتر را با جريمه جواب گرفتم.

نامردي فوتبال را وقتي درک کردم که براي موفقيت تيم در گرماي شديد عربستان از حال رفتم ولي جواب تعصبم را با جريمه گرفتم‌! نامردي فوتبال را وقتي فهميدم که در هنگام تنظيم قرارداد هزاران قول و قرار مردانه گذاشتيم ولي در نهايت بعد از کوشش و تلاش،‌ جوابم را با جريمه گرفتم‌! نامردي فوتبال را وقتي ديدم که با نداري‌هاي تيم سوختيم و ساختيم ولي در انتها جوابم را با جريمه گرفتم‌!

من براي مردانگي در فوتبال تلاش کردم و براي گرفتن حق خودم هرگز کوتاه نمي‌آيم، چرا که اعتقاد دارم فوتبال پاک است و مرد را از نامرد جدا مي‌کند".

محمد قاضي در گفتگو با مهر، در خصوص اين بيانيه تنها به گفتن جمله که " اين بيانيه کلي بوده و برداشت از آن آزاد است" بسنده کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:محمد قاضي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فوتبال پاک است و مرد را از نامرد جدا مي‌کند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)