پرسپوليس که دوازدهم شده نياز به تقويت دارد نه استقلال! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پرسپوليس که دوازدهم شده نياز به تقويت دارد نه استقلال!

 "ميثم بائو "در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: شرايط مالي استقلال اصلا خوب نيست. شنيده ام قلعه نويي از بازيکناني که با اين بي پولي با استقلال تمرين کرده اند تشکر کرده است. خوشحالم که او قدر بازيکنانش را مي داند. من و خيلي هاي ديگر هنوز يک ريال هم از استقلال پول نگرفته ايم اما با جان و دل تمرين مي کنيم.

وي ادامه داد: تازه قرار است امروز از باشگاه چک بگيرم. اگر تيم ديگري جز استقلال اين وضعيت مالي را داشت قراردادي امضا نمي کردم. من بازيکن قديمي استقلال هستم و مي دانم پول دادن در اين باشگاه دير و زود دارد اما سوخت وسوز ندارد. من و خيلي هاي ديکر که به استقلال آمده ايم مي دانستيم اين تيم مشکل مالي دارد اما به خاطر علاقه شخصي مان استقلالي شديم.

بائو با اشاره به عملکرد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات افزود: هواداران استقلال به بازيکنان ملي پوشي که پرسپوليس جذب کرده کاري نداشته باشند. پرسپوليس به دليل ضعف شديدي که پارسال داشت بايد اين همه در نقل و انتقالات ولخرجي مي کرد و تيم قوي تري مي بست تا بتواند مدعي قهرماني باشد. تيمي که دوازهم شده نياز به تقويت دارد نه استقلال.

وي ادامه داد: به نظر من استقلال توانست تيم خوبي را ببندد. به جز آندو همه بازيکنان تاثيرگذار ماندني شدند. همين که استقلال توانست بازيکنان با تجربه اي بگيرد امتياز مهمي است. ديگر نيازي به جا افتادن اين بازيکنان در استقلال نيست زيرا آنها قبلا هم استقلالي بوده اند. مطمئن باشيد استقلال دردسرهاي کمتري نسبت به پرسپوليس خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:ميثم بائو,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پرسپوليس که دوازدهم شده نياز به تقويت دارد نه استقلال!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)