قلعه‌نويي:هنوز نيمه دوم نقل و انتقالات باقي مانده است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قلعه‌نويي:هنوز نيمه دوم نقل و انتقالات باقي مانده است

 امير قلعه‌نويي در پايان تمرين امروز استقلال درباره وضعيت اين تيم اظهار كرد: در حال حاضر شرايط تيم ما خوب است اما تنها مشكل ما اين است كه هنوز تيم ما كامل نشده و توقع ما اين است كه با اضافه شدن ساير بازيكنان تمرينات كافي را انجام دهيم. در حال حاضر تنها دغدغه ما همين است.

وي افزود: طرفداران با حضور و تشويق‌هايشان به بازيكنان و كادر فني انگيزه زيادي مي‌دهند، بازيكنان هم از روز اول با قدرت كارشان را آغاز كرد‌ند اما از باشگاه انتظار داريم كه تيم‌مان تكميل شود.

سرمربي استقلال درباره اضافه نشدن ملي‌پوشان به تيم گفت: آن‌ها بايد قراردادشان را تمديد كنند و توافقات‌شان را با باشگاه انجام دهند اما به هر حال آن‌ها ملي‌پوش هستند و نياز است كه دو هفته‌اي استراحت كنند، پس از اينكه وضعيت‌شان مشخص شد و قراردادشان را مشخص كردند از سه‌شنبه در تمرينات حاضر مي‌شوند.

وي در باره عملكرد استقلال و پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات نيز گفت: به قول فتح‌الله‌زاده هنوز نيمه دوم نقل و انتقالات باقي مانده است، تاكنون خوب يارگيري كرديم و اگر بازيكنان سال گذشته را جذب مي‌كرديم، مشكلات‌مان حل مي‌شد وگرنه تيم ما خوب است. من تنها كمي از تيموريان ناراحت هستم اما اگر بقيه تمديد كنند، مشكل خاصي نداريم.

قلعه نويي درباره برنامه بازي‌هاي ليگ برتر كه قرعه‌كشي آن امروز انجام شد، گفت: 6 بازي نيم فصل اول و 6 بازي نيم فصل دوم را در خارج از خانه انجام مي‌دهيم اما تيمي كه قهرماني بخواهد بايد با قدرت پيش برود و به اين مسائل كاري نداشته باشد.

وي همچنين درباره بحث‌هايي كه پيرامون حذف جام حذفي مطرح شده است، گفت: جاي تعجب دارد كه چنين قوانين من درآوردي مانند سقف قراردادها و اين مسئله تصويب مي‌شود، مگر تيم‌هايي مانند ژاپن در جام جهاني و آسيا حضور ندارند يا تيم‌هاي عربستان و امارات در آسيا نيستند؟ حتي تعداد سهميه‌هاي اين تيم‌ها نيز بيشتر است. اگر با برنامه‌ريزي خوب پيش برويم همه اين كارها را مي‌توان انجام داد. اگر جام حذفي را كنار بگذاريم انگيزه خيلي از تيم‌ها كنار مي‌رود چرا كه خيلي از تيم‌هاي ليگ كه توانايي رسيدن به قهرماني را ندارند، وجود جام حذفي به آن‌ها انگيزه مي‌دهد تا با قدرت كار كنند.

سرمربي استقلال همچنين درباره پول‌هاي زيادي كه در فوتبال ايران رد و بدل مي‌شود نيز گفت: مشكل فوتبال ما خروجي آن است. اين پول‌هايي كه در فوتبال ما پرداخت مي‌شود، مبالغ چندان بالايي نيست اما نسبت به خروجي‌اي كه به جامعه فوتبال و ورزش‌مان مي‌دهد، تناسب ندارد. اگر به عنوان مثال در تمرين امروز 500 تماشاگر حضور داشته باشد و تعداد آن‌ها را ضرب در 6 كنيم چرا كه حدود 2 ساعت در تمرين حضور پيدا مي‌كنند و 4 ساعت هم در مسير رفت و برگشت هستند حدود 3 هزار ساعت از وقت آن‌ها براي ديدن تمرين مي‌گذرد، در حالي كه تلويزيون و وزارت ورزش بايد هزينه زيادي انجام دهند كه سه هزار ساعت برنامه براي آن‌ها تدارك ببيند اما ما با يك تمرين چنين كاري را انجام مي‌دهيم و در واقع از طرفي از سه هزار ساعت حضور آن‌ها در محيط‌هاي آلوده جلوگيري مي‌كنيم كه در جمع حدود 6 هزار ساعت وقت آن‌ها به كار سالمي مي‌گذرد. بنابراين فوتبال مقوله‌اي سالمي است و به جامعه و جوانان كمك مي‌كند اما ما با قوانيني كه تصويب مي‌كنيم به آن لطمه مي‌زنيم. بايد برنامه داشته باشيم تا به جوانان سرويس بدهيم. هر چند صباحي من قلعه‌نويي كارنابلد قوانيني را تصويب مي‌كنم و پس از آن مي‌روم و در نهايت اين قوانين است كه باعث مي‌شود فوتبال ما 20 سال عقب بيفتد. چرا بايد امثال دادگان و مصطفوي خانه‌نشين باشند و من قلعه‌نويي سر كار باشم؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:قلعه‌نويي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قلعه‌نويي:هنوز نيمه دوم نقل و انتقالات باقي مانده است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)