اگر يک BMW به شما بدهند از رويانيان تشکر نمي کنيد؟! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اگر يک BMW به شما بدهند از رويانيان تشکر نمي کنيد؟!

 منصور ابراهيم زاده در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت تيم نفت تهران، تمرينات اين تيم، بازيکنان جذب شده، حذف جام حذفي و مسائل ديگر به سوالات پاسخ داد .

از تمرينات تيم نفت چه خبر؟
خبر خاصي نيست. 2 مرحله آماده سازي را پشت سر گذاشتيم و حتي در مرحله دوم که در اردبيل بود، يک بازي تدارکاتي با يک تيم محلي برگزار کرديم. الان هم در مرحله سوم اردو هستيم که کار ما تخصصي تر مي شود يعني هم بدنسازي مراحل آخرش است و هم بايد کار تاکتيکي و فني انجام دهيم. تا به حال هم خوشبختانه همه چيز خوب و متعادل پيش رفته و اميدواريم تيم قدرتمندي آماده ليگ دوازدهم کنيم.

5 بازيکن ليگ برتري جذب کرديد. آيا 2 جاي خالي را براي نيم فصل نگه داشتيد ؟
ما شکوري، حمدي نژاد، غفوري، خيري و مگنو را جذب کرديم ولي مي خواهيم 2 جاي خالي را هم پر کنيم چون براي نيم فصل دوم هم ممکن است نياز به بازيکن داشته باشيم. با دقيقي صحبت هاي اوليه انجام داديم ولي 2، 3 پيشنهاد ديگر هم دارد فعلا دارد. او فعلا دارد شرايط مالي و بقيه مسائلي که خودش مي داند را بالا و پائين مي کند. هنوز توافقي با او انجام نداديم.

تا به حال از نحوه يارگيري تيم راضي بوديد؟
قبل از يارگيري چند اصل داشتم اول اين که در پست هايي که مورد نياز است بازيکن بگيريم و دوم اين که طبق قانون بايد سقف را رعايت مي کرديم. ما سقف را رعايت کرديم و بازيکنان مد نظر را گرفتيم. ممکن است اولويت هاي اول و دومم جذب نشده باشند ولي بازيکناني که به تيم اضافه شدند با نظر من بوده و خوشبختانه معدود تيم هايي هستيم که با نفرات کامل تمرين مي کنيم.

هزينه بعضي تيم ها که مي گويند بالاي سقف هم قرارداد مي بندند، اجحاف به تيم هايي نيست که سقف را رعايت مي کنند؟
اين را بايد مسئولين پاسخ بدهند و فکر مي کنم جوابش واضح است.

هدفي که براي تيم نفت داريد، چيست؟
هدف ما اين است تيمي خوب و مقتدر داشته باشيم که قوي کار کند و خوب نتيجه بگيرد. در اين ليگ همه تيم ها به دنبال کسب سهميه آسيا هستند به خصوص اين که جام حذفي هم صحبتش هست که حذف شود، 4 تيم اول ليگ شانس دارند. ما هم مي خواهيم جزو اين تيم ها باشيم.

قولي هم براي کسب سهيه داديد؟
چه کسي در فوتبال قول مي دهد که من بدهم؟ ما يک تيم جوانيم که دوست داريم با قدرت کار کنيم. خوشبختانه مسئولين واقفند و مي دانند که تيم ما چه شرايطي دارد. تلاش اين است بتوانيم با کمک هم جايگاه خوبي را در ليگ دوازدهم کسب کنيم. بالاخره با توجه به نتايج فصل گذشته که تيم پنجم شده، انتظارات بالا هست. ممکن بود اگر مسئولاني که نسبت به شرايط تيم آگاه نبودند، انتظار کسب سهميه داشتند ولي خوشبختانه مسئولان نفت شرايط تيم را مي دانند و اطلاعات کامل دارند. مهم تلاش کردن ما براي موفقيت است که حس شود و ما از هيچ تلاشي کوشش نمي کنيم.

حذف جام حذفي به نفع فوتبال ما است؟
بحث قانون، مصوباتي است که خود هيات رئيسه و مجمع مي گذارد. حالا هم حذف جام حذفي را ظاهرا به خاطر بحث تيم ملي اعلام کردند. معتقدم جام حذفي براي هر تيمي فقط 6 بازي است نه بيشتر. بالاخره اگر هدفشان کمک به تيم ملي است بايد نتيجه اين کار را ديد.

حالا اگر جام حذفي حذف شود، آيا تضميني براي صعود تيم ملي به جام جهاني هست؟
در فوتبال هيچ وقت جاي تضميم چيزي نيست. بالاخره حرف من اين است که با حذف جام حذفي شانس از يکسري تيم ها و بازيکنان گرفته مي شود. مثلا تيم هاي ليگ يکي که مي آيند شگفتي ساز مي شوند يا بازيکناني که از ليگ يک خود را در اين جام نشان مي دهند، ديگر ديده نخواهند شد. در ضمن فکر مي کنم 34 مسابقه براي يک فصل فوتبالي خيلي کم باشد.

مديرعامل نفت گفته که شما پيشنهادهاي وسوسه کننده اي داشتيد ولي نفت را به آنها ترجيح داديد.
پيشنهادهايي بود که همه مي دانند ولي وقتي شرايط نفت را ديدم، توجه مرا جلب کرد. اينجا همه چيز خوب است و باشگاهي است که آرامش دارد. در بستن قرارداد همه چيز فقط قرارداد و شرايط خوب مالي نيست.

وقتي از پرسپوليس پيشنهاد داشتيد، رويانيان به شما قول BMW نداد؟
فکر مي کنم صحبت کردن از دادن BMW به مربي درست نيست. هرکس شيوه کار خودش را دارد. بايد از رويانيان هم تشکر کرد که BMW مي دهد.

شوخي مي کنيد يا جدي؟
چرا شوخي؟ اگر يک BMW به شما بدهند از رويانيان تشکر نمي کنيد؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب: منصور ابراهيم زاده,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اگر يک BMW به شما بدهند از رويانيان تشکر نمي کنيد؟!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)