پورحيدري: آندو براي پول از استقلال رفت خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پورحيدري: آندو براي پول از استقلال رفت

منصور پورحيدري در گفت و گوي تفصيلي با پانا در خصوص وضعيت استقلال، نحوه يارگيري اين تيم، جدايي تيموريان و وضعيت جباري به سوالات پاسخ داد .

 

از استقلال چه خبر؟
خدا را شکر کار و تمرينات دارد بي سرو صدا پيش مي رود. درست است حدود يک هفته اي ديرتر شروع کرديم ولي تيم اين عقب افتادگي را جبران کرده. بالاخره در نقل و انتقالات هم کادر فني بنا به نيازي که تيم داشت، يارگيري کرده. قلعه نويي از وقتي که آمد در پست هايي که استقلال نياز به بازيکن داشت و کمبود مهره احساس مي کرد، جذب کرده. 2، 3 بازيکن خارجي هم مد نظر دارد ولي عجله نمي کند. او در جذب بازيکن خارجي خيلي حساسيت به خرج مي دهد و سعي مي کند بازيکني بگيرد که بتواند جانشين تيموريان شود.

 

راز جدايي تيموريان از استقلال چه بوده؟
رازي در کار نبوده. بالاخره پيشنهاد خيلي خوبي داشت و رفت. تيموريان پارسال هم مي خواست برود.

 

اما از وقتي تيموريان جدا شده خيلي ها عليه او موضع گيري کردند. آيا اين جبهه گيري ها درست است؟
من هم مي گويم نبايد عليه تيموريان حساسيت ايجاد شود و موضع گيري کرد. بالاخره کشورهاي عربي هزينه هاي آنچناني براي فوتبال و باشگاه هاي خود مي کنند اما معتقدم که حرفه اي صحبت کردن بازيکنان خيلي مي تواند کمک کند. حالا تيموريان، مجيدي يا هر بازيکن ديگري باشد.

 

يعني معتقديد که تيموريان بايد مي گفت براي پول به قطر رفته؟
نگفتن تيموريان مهم نيست چون طبيعي است که براي پول رفته اما من مي گويم بايد حرفه اي صحبت کنند. مي دانم که تيموريان يک استقلالي تمام عيار است و دلش اينجاست. برادر او سرژيک هم يک استقلالي است. بالاخره بازيکن هم حق دارد به فکر آينده اش باشد. مگر فوتباليست چند سال دوران فوتبالش است؟ باشگاه استقلال هم تواني دارد و رقم هايي که تيم هاي عربي به بازيکنان مي دهند اصلا نمي شود حتي به نزديکي آنها رفت.

 

وضعيت جباري چه زماني مشخص مي شود؟
او صحبت هاي خوبي با فتح الله زاده وقلعه نويي داشته است و انشالله ظرف روزهاي آينده وضعيت جباري هم مشخص مي شود.

 

خلعتبري بالاخره توافق کرد يا نه؟

باشگاه دارد تلاش خود را مي کند تا مهره هايي که کادر فني درخواست کرده را جذب کند. مذاکراتي هم با خلعتبري داشته و فکر مي کنم تا قبل از اردوي ترکيه که قرار است از دهم تير به مدت 9 روز به اين کشور برويم، مشخص شود چون مي خواهيم با نفرات کامل پا به اردوي آخر بگذاريم.

 

قبول داريد استقلال در نقل و انتقالات از پرسپوليس عقب افتاده؟
نه اصلا قبول ندارم. اين سروصداها الکي است چون استقلال عقب نيفتاده. چندبازيکني که قلعه نويي احساس مي کرد به درد استقلال مي خورند، جذب کرديم. تيم ما از سال قبل خوب بود و خوشبختانه به جز تيموريان بقيه هستند. ما الان با 20 بازيکن داريم تمرين مي کنيم و تازه جلو هم هستيم چون ما مربي داريم ولي آنها فقط بازيکن گرفتند. شما ببينيد مگر حفظ کردن رحمتي، حيدري، منتظري، ميداوودي، برهاني، عمران زاده، زندي و خيلي هاي ديگر و گرفتن مبعلي، صادقي، اکبرپور، بيگ زاده و بائو کار راحتي بود که انجام شده؟

 

شما چون BMW نداشتيد دنبال جذب ملي پوشان نرفتيد؟
ما از اين BMW ها نداريم. تازه ممکن است ماشين هاي آنها ژيان باشد ولي مارک BMW را روي آنها چسبانده اند! خوشبختانه همه چيز استقلال خوب است. کادر فني داريم و آنها ندارند ضمن اين که تاکيد مي کنم تيم ما فقط کمبودهايش را جبران کرده وگرنه از سال پيش تيم خوبي بستيم. مشکلي که فقط نگران آن بوديم بحث مالي بود که خدا را شکر تا حدودي حل شده و با آمدن سردار صلاحي که اسپانسر هم با خودش آورده فکر مي کنم ديگر کم کم اين مشکل رفع شود. ما اگر نياز به جذب بازيکن داشتيم مطمئن باشيد هواپيما و هلي کوپتر مي داديم نه بنز و BMW. من به دور از احساساتم مي گويم که تيم ما بهتر از سال قبل شده چون کمبودهايي که داشت را برطرف کرده است.

 

پرسپوليس با سروصدايي که در نقل و انتقالات برپا کرده مدعي اول قهرماني است؟

خريد خوب ضامن موفقيت نيست. ديديم که سال قبل استقلال ستاره هاي خيلي خوبي گرفت ولي مصدوميت ها و محروميت ها کار را سخت کرد. در فوتبال اتفاقاتي پيش مي آيد که قابل پيش بيني نيست. تا ليگ شروع نشود و تيم ها را نبينيد نمي شود نظر داد. اين را هم در نظر بگيريد تيمي که دوازدهم ، سيزدهم مي شود طبيعي است در نقل و انتقالات پرسروصدا ظاهر شود. آنها 50 درصد تغيير داشتند و نياز بود دست به خريد خوب بزنند تا به ما برسند. هرموقع اين 2 باشگاه تيم قوي و قدرتمند ببندند به نفع فوتبال ايران و تيم ملي است.

 

در دعواي فتح الله زاده و فرزامي حق را به چه کسي مي دهيد؟
فتح الله زاده سالها در جذب اسپانسر و کارهاي اقتصادي تجربه خوبي دارد. مشکلي که بوجود آمده را بايد بنشينند و حل کنند تا آنچه به نفع تيم است، اتفاق بيفتد. کسي بايد مسئول اين کار باشد که بتواند به تيم کمک کند و مسئله را پيش ببرد. الان زمان مهمي در تيم بستن است و وقتي بخش مالي فعال باشد و پول هم در کار باشد مي توان با آن دست به خريد زد و مشکلات را حل کرد. بايد هرچه سريعتر اين مسئله حل شود. وزارت ورزش هم بايد به قولهايي که داده عمل کند با اين حال هواداران نگران وضعيت تيم نباشند و حوصله کنند چون تيم خوبي داريم.

 

قرعه مناسبي براي استقلال در ليگ برتر افتاده و از 9 هفته 8 هفته در آزادي بازي مي کنيد. نظر شما چيست؟

قرعه بسيار خوبي است. براي شروع چنين ليگ فرسايشي چند هفته اي بايد حوصله کرد تا تيم ما شکل بگيرد. فرقي نمي کند حريف چه کسي باشد چون تيم ها وقتي از بدنسازي اول فصل وارد ليگ مي شوند بدنهاي بازيکنان سنگين است و خستگي وجود دارد با اين حال چون استقلال به موقع کار را شروع کرده، شرايط اين قرعه براي ما خوب است. وقتي تيم ما 8 هفته بايد در آزادي بازي کند از اين لحاظ که جلوي هواداران ما است، خيلي خوب مي شود ولي حساب کنيد اين بازي ها بايد در دور برگشت بيرون خانه انجام شود. اگر يک هفته در ميان قرعه مي افتاد، بهتر بود. به نظرم بايد هواداران در 3، 4 هفته اول خيلي حوصله کنند تا تيم شکل بگيرد.

 

با حذف شدن جام حذفي مشکلي نداريد؟

هنوز اين موضوع قطعي نشده ولي اگر قرار است جام حذفي را کنار بگذارند و به خواسته سرمربي تيم ملي گوش کنند، اشکالي ندارد. به تيم ملي اگر زمان بدهيم تا وقت بيشتري براي آماده سازي داشته باشد خوب است به شرطي که کرش قول بدهد تيم ملي به جام جهاني برود. ما در 2 بازي اول با ازبکستان و قطر خيلي بد بازي کرديم ولي خوب امتياز گرفتيم. اميدواريم در ادامه بازي هاي بهتري از تيم ملي ببينيم چون اگر اين طور پيش برويم خيلي به مشکل مي خوريم.

 

حذف شدن جام حذفي به باشگاه هايي که براي گرفتن اين جام برنامه ريزي دارند، ضربه نمي زند؟

اين اصلا معني ندارد که در کشوري يکي از جام ها را حذف کنند ولي چون همه ما دوست داريم بالاخره تيم ملي به جام جهاني برود، اين سختي را تحمل مي کنيم. بايد براي اين کار استعلام لازم را از AFC بگيرند تا مشکل کسر امتياز به ليگ ما نخورد. با اين که 34 بازي براي يک فصل فوتبالي کم است ولي فکر مي کنم حذف جام حذفي مي تواند به تيم هاي باشگاهي که در ليگ آسيا هستند کمک کند چون از فشردگي بازي آنها کم مي شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:پورحيدري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پورحيدري: آندو براي پول از استقلال رفت

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)