آلمان - ايتاليا؛ جنگ متحدين در ورشو خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

آلمان - ايتاليا؛ جنگ متحدين در ورشو

جدال سنتي که دو تيم پرافتخار فوتبال جهان را رودرروي هم قرار خواهد داد تا بار ديگر يکي از باکيفيت‌ترين تورنمنت‌هاي فوتبال دنيا شاهد نبرد "منشافت" و "لاجوردي‌پوشان" باشد.

 

ديدار فرداشب ايتاليا و آلمان مي‌تواند يادآور خاطرات بسياري از نبردهاي دو تيم متحد در جنگ جهاني باشد.

 

آلمان در سال 1939 با حمله به خاک لهستان و بمباران ورشو آغازگر جنگ جهاني دوم بود و با اتحاد هيتلر و موسوليني، لهستان و بسياري از کشورهاي درگير مورد نزاع قرار گرفتند.

 

حالا پس از گذشت 73 سال بار ديگر آلمان و ايتاليا دو متحد سابق، در خاک لهستان و در ورشو با يکديگر ملاقات خواهند کرد اما اين‌بار رودروي هم و هر يک براي پيروزي بر ديگري وارد ميدان خواهند شد.

 

ژرمن‌ها که همواره به عنوان مدعيان بالقوه هر جامي محسوب مي‌شوند، جام ملت‌هاي 2012 را مقتدرانه آغاز کردند تا در مرحله نيمه نهايي به مصاف ايتاليا بروند.

 

ژرمن‌ها پرافتخارترين تيم اروپا محسوب مي‌شوند که 3 عنوان قهرماني قاره سبز و سه عنوان قهرماني جام جهاني را يدک مي‌کشند.

 

تيم ملي آلمان به عنوان مظهر نظم و ديسيپلين در فوتبال جهان شناخته مي‌شود.

 

البته ژرمن‌ها پس از حضور يورگن کلينزمن و سرمربي‌گري يوآخيم لو ظرافت و خلاقيت را در کنار نظم تيمي بيشتر در معرض نمايش گذاشتند و بدون شک يکي از چشم‌نوازترين بازي‌ها را در سطح ملي ارائه مي‌کند. آن‌ها در 6 ديدار اخير خود با ايتاليا در جام جهاني و يورو نتوانستند پيروز شوند.

 

در مقابل ايتالياي تکنيکي که همواره بازيکنانش با احساس و هيجان بيشتري به بازي پرداخته‌اند گام در نبرد ورشو خواهند گذاشت. آن‌‌ها پيروزي‌هاي ارزشمندي را مقابل ژرمن‌ها در مسابقات رسمي بدست آورده‌اند.

 

آتزوري در ادوار مسابقات يورو درخشش جام جهاني را به هيچ عنوان نداشته و آن‌ها تنها يک بار و در شرايطي که ميزبان بودند (سال 1968) قهرمان اروپا شده‌اند.

 

ايتاليا پس از جام جهاني 2006 دچار افت محسوسي شد و حذف در يورو 2008 و عملکرد نه‌چندان موفق در جام جهاني 2010، گوياي دوران افول لاجوردي‌پوشان است.

 

در شرايط فعلي آتزوري با هدايت پراندلي با غلبه بر انگليس بار ديگر خود را به عنوان مدعي مطرح کرده و پيشرفت پلکاني اين تيم را کاملا مي‌توان در نتايج اين تيم دوست‌داشتني مشاهده کرد.

 

بدون شک يکي از بازي‌هاي بيادماندني دو تيم، جام جهاني 2006 در خاک آلمان است که تلاش آن‌ها در وقت‌هاي معمول بازي بدون گل به پايان رسيد اما در وقت‌هاي اضافه ايتاليايي‌ها با گلزني گروسو و آلکس دل‌پيرو در نهايت هم‌تيمي‌هاي بالاک را از رسيدن به فينال باز داشتند و ايتاليا با حضور در بازي نهايي قهرمان جهان شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:آلمان,ايتاليا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    آلمان - ايتاليا؛ جنگ متحدين در ورشو

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)