حالا حالاها از فوتبال خداحافظي نمي کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

حالا حالاها از فوتبال خداحافظي نمي کنم

حسين کعبي در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: هنوز تکليفم براي فصل اينده مشخص نيست. براي مذاکره با يک تيم قبرسي به اين کشور رفتم و ديشب برگشتم. با اين تيم مذاکره کردم اما به اين دليل که پيشنهادشان چندان جالب نبود و مي خواستم فوتبالم را در تهران بازي کنم برگشتم.

وي ادامه داد: از باشگاه راه آهن رضايتنامه گرفته ام و منتظر مشخص شدن تکليف اين تيم نيستم. از چند تيم شهرستاني هم پيشنهاد داشتم اما اولويتم بازي در تهران است. 11 روز تا پايان فصل نقل و انتقالات مانده و عجله اي براي انتخاب تيم ندارم. اگر هم به تيمي نرفتم که يک سال بيرون مي مانم.

کعبي با بيان اينکه فعلا تصميمي براي خداحافظي از فوتبال ندارد، افزود: من دشمنان زيادي در فوتبال دارم. خيلي ها دوست دارند من زودتر از فوتبال خداحافظي کنم و ديگر نباشم اما به آنها مي گويم حالا حالاها تصميمي براي خداحافظي ندارم و مي خواهم به فوتبالم ادامه دهم.

وي خاطرنشان کرد: وضعيت فوتبال ايران هرسال بدتر از پارسال مي شود. دلالها همه کاره اين فوتبال شده اند و کسي هم با آنها برخورد نمي کند. براي مني که فوتبالم قوي است اين مسايل اهميتي ندارد اما نمي دانم چرا مسئولان فکري به حال ناپاکي هاي فوتبال نمي کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:حسين کعبي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    حالا حالاها از فوتبال خداحافظي نمي کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)