انصاري‌فرد: از رقابت با مهاجمان هراسي ندارم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

انصاري‌فرد: از رقابت با مهاجمان هراسي ندارم

مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌گو با سايت اين باشگاه گفت: خدا را شکر مي‌کنم که به پرسپوليس آمدم. اين يک اتفاق خوب در زندگي ورزشي من است که بالاخره رخ داد. از چند سال قبل صحبت از حضور من در اين تيم بود اما هر بار، اين مساله با مشکلي روبرو مي‌شد تا اينکه دوباره براي اين فصل بحث حضور من در پرسپوليس قوت گرفت. در نهايت بعد از رايزني‌هايي که داشتيم بالاخره به پرطرفدارترين تيم ايران آمدم.

مهاجم پرسپوليس درباره حرف و حديث‌هايي که پس از قطعي شدن حضورش در پرسپوليس مطرح شد، گفت: کارها درست و قانوني انجام شد و نيازي نيست که درباره‌اش صحبت شود. بعضي هم گفتند که من بازار گرمي مي‌کردم، در حالي که حق طبيعي هر بازيکني است که براي رسيدن به بهترين شرايط تلاش کند. در اين بين پيشنهادهاي مختلف مطرح مي‌شود که بازيکن مذاکره مي‌کند. موارد زيادي هم روي گرفتن بهترين تصميم تاثيرگذار است که فقط مسائل مالي نيست. در نهايت خدا را شکر مي‌کنم کمک کرد بهترين تصميم را بگيرم.

انصاري فرد درباره رقابت بالايي که در حمله پرسپوليس وجود دارد و اينکه آيا آقاي گل خواهد شد، تصريح کرد: رقابت که سالم باشد، مشکلي وجود ندارد. اتفاقا کيفيت تيم و بازيکن را بالا مي‌برد. ما بايد سعي کنيم رقابت سالم باشد و من اين را در تيم مي‌بينم. من سال قبل آقاي گل شدم ولي فوتبال غير قابل پيش بيني است. نبايد اينطور فکر کرد که مثلا در هر بازي گل خواهم زد. همه بازيکنان سعي و تلاش مي‌کنند تا تيم موفق شود. در واقع آنچه مهم است اين است که پرسپوليس بيشتر از ساير تيم‌ها گل بزند و آقاي گل باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:انصاري‌فرد,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    انصاري‌فرد: از رقابت با مهاجمان هراسي ندارم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)