اگر تركي و ممبيني را جذب مي‌كرديم، قهرمان بوديم! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اگر تركي و ممبيني را جذب مي‌كرديم، قهرمان بوديم!

استقلال براي سفر به تركيه براي برپايي اردوي تداركاتي آماده مي‌شود. آبي‌پوشان اوايل هفته آينده راهي استانبول خواهند شد. امير قلعه‌نوعي‌ به تيمش اميدوار است اما برخلاف ديگران عقيده متفاوتي از قرعه‌كشي ليگ‌برتر دارد. با هم مصاحبه امير قلعه‌نوعي‌ را مي‌خوانيم.

90: فكر مي‌كنيم از اين كه تيمت زودتر از ساير تيم‌ها تمرينات بدنسازي را آغاز كرد، رضايت داشته باشي؟

من به دنبال اين بودم زودتر تمرينات بدنسازي آغاز شود و فكر مي‌كنم تازه 2 هفته دير استارت زديم. چرا كه من هميشه اعتقاد دارم تمرينات بدنسازي بايد زودتر آغاز شود.

90: ولي همه از آمادگي بچه‌هاي استقلال حرف مي‌زنند؟

در اين فصل يك مربي خوب بدنساز مثل حاج قاسم را آورديم و الحق هم تمرينات خوبي را براي بچه‌ها در نظر گرفته است. بازيكنان از روند آمادگي جسماني خود رضايت دارند.

90: آقاي قلعه‌نوعي‌ خيلي‌ها اعتقاد دارند قرعه‌كشي اين فصل به نفع استقلال است چرا كه 9 بازي ابتداي فصل فقط يك ديدار خارج از خانه برگزار مي‌كند؟

اتفاقا من اعتقاد دارم در نيم‌فصل اول هر چه بازي‌هاي تيم خارج از خانه باشد بهتر است چون در نيم‌فصل دوم كه بسيار از نظر امتيازگيري مهم است، در خانه بازي مي‌كني. من در سپاهان و استقلال در نيم‌فصل اول خوب نتيجه‌گيري نكرده بودم. اما در نيم‌فصل دوم كه اكثر بازي‌ها در خانه بود، عملكرد بهتري داشتيم.

90: البته فصل گذشته در تراكتورسازي اينجوري نبود؟

فصل گذشته در تراكتور از همان ابتداي فصل با قدرت ظاهر شديم و نتايج خوبي هم كسب كرديم ولي اگر مي‌توانستيم 2 بازيكن به نام‌هاي ممبيني و تركي جذب كنيم حتما قهرمان مي‌شديم (باخنده).

90: حالا امسال با اين استقلال قهرمان مي‌شويد؟

توكل بر خدا، ما با دعاي مردم و تلاش مجموعه به دنبال قهرماني هستيم.

90: بازيكنان اين فصل استقلال را چطور مي‌بينيد؟

بازيكنان اين فصل 3 فاكتور مهم دارند، اول اين كه به عشق اسم استقلال قرارداد امضا كردند، دوم تاكتيك‌پذير هستند و سوم اين كه همدل و متحد براي رسيدن به هدف خود تلاش مي‌كنند.

90: قبول داريد ساختار فوتبال ايران حرفه‌اي نيست؟

بله، من خودم بارها اين مسئله را گفتم. به نظر من بايد از كشورهاي موفق الگوبرداري شود، همين قطر كه فاصله زماني بسيار كمي با كشورمان دارد ميزبان جام ملت‌هاي آسيا بود و از امكانات خوبي استفاده كرد تا ميزباني جام‌جهاني را با برنامه‌ريزي دقيق بدست بياورد. اصلا چرا راه دور مي‌رويم، ببينيد، همين سپاهان در فوتبال ما چه ثباتي دارد و از نظر مالي تامين است. اما در استقلال براي برطرف كردن مشكلات مالي بايد كاسه چه كنم دستمان بگيريم.

90: هفته آينده هم براي برپايي اردوي تداركاتي راهي كشور تركيه خواهيد شد؟

بله، با اين تيم در اردوي تداركاتي تركيه از نظر تاكتيكي به بلوغ مي‌رسيم تا براي بازي‌‌هاي اين فصل آماده شويم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اگر تركي و ممبيني را جذب مي‌كرديم، قهرمان بوديم!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)