قلعه‌نوعي‌ بخواهد خودم جاي آندو را پر مي‌کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قلعه‌نوعي‌ بخواهد خودم جاي آندو را پر مي‌کنم

هافبک چپ‌پاي استقلال هنوز اطلاع دقيقي از پستي که قرار است براي آبي‌ها بازي کند، ندارد. گفته مي‌شود؛ قلعه‌نوعي مي‌خواهد از او در پست هافبک دفاعي سود ببرد.

فريدون مشکلي با قرار گرفتن در اين پست ندارد و به اين موضوع اشاره مي‌کند که مي‌تواند جاي خالي تيموريان را پر کند. زندي در مورد شرايط استقلال و رقابت‌هاي يورو 2012 صحبت‌هايي انجام داد که در زير مي‌خوانيد:

90: مشکل مصدوميت داري؟

مشکل خاصي ندارم. يک آسيب‌ديدگي معمولي است که خيلي زود برطرف مي‌شود. پس از اين که مشکلم به‌طور کامل رفع شد، در خدمت استقلال هستم.

90: نظرت در مورد مربيگري قلعه‌نوعي در استقلال چيست؟

هم من و هم قلعه‌نوعي شناخت خوبي از يکديگر داريم. من در تيم‌ملي نيز شاگرد او بوده‌ام. امير تمرينات خوب و اصولي مي‌دهد و اگر در تيم‌ملي هم اسير بدشانسي نمي‌شديم به موفقيت‌هاي زيادي مي‌رسيديم.

90: هنوز هم دوست نداري ملي‌پوش شوي؟

من ديگر نمي‌خواهم در مورد تيم‌ملي حرفي بزنم. قبلا صحبت‌هايم را انجام داده‌ام و ديگر دليلي نمي‌بينم که توضيح بيشتري بدهم. حرف من همان است که گفتم. تغييري هم در آن ايجاد نخواهد شد.

90: بازيکنان جذب شده را چطور مي‌بيني؟

به نظر من از لحاظ بازيکن چيزي کم نداريم و مربي خوبي هم داريم که مي‌داند چطور از بازيکن کار بکشد. از همين جا به هواداران قول مي‌دهم که هيچ جاي نگراني وجود ندارد و استقلال مدعي اصلي قهرماني خواهد بود.

90: قرار است در پست هافبک دفاعي بازي کني؟

بسياري تصور مي‌کنند با رفتن تيموريان به مشکل مي‌خوريم، ولي من مشکلي نمي‌بينم و اگر قلعه‌نوعي بخواهد، خودم جاي آندو را پر مي‌کنم. من سال گذشته در چند بازي هافبک دفاعي بودم و در آلمان نيز سابقه بازي در اين پست را داشتم.

90: پس اين فصل در چند پست بازي خواهي کرد؟

بازيکن حرفه‌اي بايد توانايي بازي در چند پست را داشته باشد.

90: استقلال مي‌تواند به موفقيت برسد؟

من که خيلي اميدوارم و معتقدم از همان هفته اول شروع رقابت‌ها مي‌توانيم عملکرد خوبي را به جا بگذاريم، زيرا از هماهنگي مطلوبي برخوردار هستيم و مي‌توانيم به آنچه مي‌خواهيم برسيم.

90: فکر مي‌کني چه عاملي مانع اصلي موفقيت اين فصل باشد؟

ما بايد آرامش خود را حفظ کنيم. اگر از حاشيه دور باشيم و فقط به بازي خود بپردازيم ديگر مشکل خاصي نخواهيم داشت و مي‌توانيم با قدرت به طرف قهرماني پيش برويم.

90: بازي‌هاي يورو را تماشا مي‌کني؟

بله، واقعا بازي‌هاي زيبا و جذابي است و نکات آموزشي بسيار زيادي دارد.

90: حتما دوست داري آلمان قهرمان شود؟

درست است که سالها در فوتبال آلمان بازي کرده‌ام ولي بايد واقع‌بين باشيم. نکته قابل توجه اين است که آلمان حدود 60 سال است که نتوانسته ايتاليا را در بازي‌هاي رسمي شکست بدهد و همين موضوع باعث افزايش روحيه شاگردان پراندلي شده است. به نظر من ايتاليا يک پاي فينال است و حتي مي‌تواند قهرمان اين رقابت‌ها شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:قلعه‌نوعي‌,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قلعه‌نوعي‌ بخواهد خودم جاي آندو را پر مي‌کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)