دايي و متسو را نبايد روي کفه‌هاي يک ترازو گذاشت خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دايي و متسو را نبايد روي کفه‌هاي يک ترازو گذاشت

90: حشمت مهاجراني يکي از کارشناسان برجسته و پيشکسوت فوتبال ما قصد دارد تجارب گرانبهاي خود را در زادگاهش به خدمت بگيرد. مدتهاست که از مربي سابق تيم‌ملي خبري نداشتيم. به همين بهانه با او تماس گرفتيم تا گفت‌وگويي انجام دهيم.

90: حشمت‌خان! ايران هستيد يا دوبي؟

من در مشهد هستم و اگر خدا بخواهد از امروز (پنجشنبه) کارم را در مدرسه فوتبال ابومسلم آغاز مي‌کنم تا شايد بتوانم به فوتبال اين مرز و بوم خدمتي کنم.

90: انشاءا... چند سال آينده شاگردان شما را در تيم‌هاي معتبر دنيا مي‌بينيم؟

ما بايد استعدادهاي خوب فوتبال را پيدا کنيم و براي بهره‌برداري بايد حداقل 4، 5 سال صبر کنيم.

90: اخبار پرسپوليس را دنبال مي‌کنيد؟

بله، رويانيان واقعا در اين تيم خوب کار مي‌کند او با مديريت اصولي، منطقي و عقلاني خود مديران باشگاهي ما را تکان داد. از فاکتورهاي مديران موفق ورزشي داشتن نفوذ اجتماعي خوب است که رويانيان از اين شيوه به نحو احسن استفاده مي‌کند. علاوه بر اين او عاشق کارش است و با رقابت خوبي که بين مديران باشگاه‌ها در عرصه‌هاي اقتصادي ايجاد کرد باعث مي‌شود فوتبال ما گام‌هاي خوبي را در راستاي خودکفايي انجام دهد و باشگاه هاي ما محتاج بودجه‌هاي دولتي نباشند.

90: اما هرازگاهي رويانيان از استعفا حرف مي‌زند؟

نه، رويانيان مدير کاربلد و صبوري است و چون شروع هر کاري مشکلات خاصي خود را دارد شايد اين مدير گاهي خسته مي‌شود اما در مجموع بايد به چنين مديراني کمک کنيم تا به هدف برسند.

90: خبر مربيگري پروين را شنيديد؟

وقتي اين خبر را شنيدم تعجب کردم. پروين اسطوره فوتبال ماست و بايد همچنان اسطوره باقي بماند. او بايد از بالا بر همه امور فوتبال پرسپوليس نظارت داشته باشد.

90: نظر شما راجع به حضور احتمالي «عبدالکريم! متسو» در پرسپوليس چيست؟

متسو براي مدت کوتاهي در تيم‌ملي امارات هم مربيگري کرد و من از اين مربي شناخت خوبي دارم. او به فوتبال حوزه خليج‌فارس آشناست و کارش را خوب بلد است. درخشش متسو از تيم‌ملي سنگال شروع شد. او بازيکنان خوب سنگالي که در تيم‌هاي دسته دو فرانسه بازي مي‌کردند را جمع کرد و تيم بسيار خوبي ساخت و خودش را خيلي زود در فوتبال جهان مطرح کرد.

90: شما به عنوان کارشناس باتجربه از بين دايي و متسو کدام مربي را انتخاب مي‌کنيد؟

جواب دادن به اين سئوال درست نيست! ما نبايد اين دو مربي را در کفه‌هاي يک ترازو بگذاريم. هم دايي و هم متسو مربي بزرگ و خوبي هستند و نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. مثلا دايي با روحيه و فرهنگ بازيکنان ما به خوبي آشناست اما متسو نياز به مترجم دارد و...

90: در مورد دو بازي تيم‌ملي چه نظري داريد؟

متاسفانه چند سالي هست که تيم‌ملي ما مبنا و روش بازي مشخصي ندارد و عملکرد تيم در مصاف با حريفان موفقيت‌آميز نبوده است و فقط بر مبناي شجاعت و خلاقيت بازيکنان نتيجه گرفته‌ايم. کي‌روش هم با اين امکانات و نيروي انساني خوب بايد بازي‌هاي بسيار بهتري از تيم‌ملي به نمايش بگذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:حشمت مهاجراني,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دايي و متسو را نبايد روي کفه‌هاي يک ترازو گذاشت

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)