اين پرسپوليس شبيه استيل‌آذين 2 سال پيش است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اين پرسپوليس شبيه استيل‌آذين 2 سال پيش است

سياوش اکبرپور در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرين شرايط استقلال و روند آماده‌سازي اين تيم قبل از سفر به ترکيه صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد:

فارس: شرايط استقلال چگونه است؟

همه چيز خوب پيش مي‌رود و تمرينات پرفشاري را پشت سر مي‌گذاريم. وقتي به ترکيه برويم در شرايط مسابقه قرار مي‌گيريم.

فارس: شرايط بدني خودت چطور است؟

خدا را شکر که به شرايط ايده‌آل رسيده‌ام اما مقداري زانويم درد مي‌کند که آن هم چيزي نيست و مشکلي ندارد.

فارس: نقل و انتقالات را به نفع استقلال مي‌داني؟

هنوز همه چيز تمام نشده. 2 _ 3 تا سورپرايز مانده که در اين هفته مشخص مي‌شود.

فارس: جدا؟

شک نکنيد که هنوز مسئولان باشگاه به دنبال يارگيري هستند و تا آخرين لحظه تلاش خود را انجام مي‌دهند.

فارس: با اين شرايطي که به وجود آمده استقلال چقدر شانس قهرماني دارد؟

اگر مدعي قهرماني نبوديم که حرفي از آن نمي‌زديم. کي استقلال جزو مدعيان قهرماني نبوده است؟ ما آمده‌ايم استقلال را قهرمان کنيم. اين را من نبايد بگويم بلکه بايد از تيم‌هايي که مدعي نبوده‌اند سوال کنيد. فکر کنم اگر اين سوال را از پرسپوليسي‌ها بپرسيد آنها جواب قانع‌کننده‌اي بدهند.

فارس: يعني پرسپوليس با اين همه نفرات امسال مدعي نيست؟

در اين چند سال که مدعي نبوده‌اند و مدام يا پنجم مي‌شدند و يا ششم ان‌شاءالله امسال اتفاقي برايشان بيفتد که همان بالا بمانند.

فارس: کري مي‌خواني؟

کري نمي‌خوانم حقيقت را مي‌گويم. يارگيري ملاک قهرماني نيست. در استيل‌آذين چنين چيزي را تجربه کردم و اين پرسپوليس شبيه استيل‌آذين 2 سال پيش است. آن تيم هم پر از ستاره بود و همه در سطح اول فوتبال ايران بازي مي‌کردند. شما کدام ستاره را مي‌خواستيد که در استيل‌آذين نبود.

فارس: هنوز هم اعتقاد داري آن تيم به خاطر سرمربي‌اش نتيجه نگرفت؟

سرمربي نقش مهمي دارد. تيمي که پرمهره است بايد يک سرمربي خوب داشته باشد که آن تيم را جمع کند. کسي که حرفش براي بازيکن ارزش داشته باشد و همه روي او حساب کنند.

 


فارس: اما پرسپوليس سرمربي ندارد؟

من نبايد در مورد آن تيم صحبت کنم. وظيفه من اين است در مورد استقلال حرف بزنم. شما از من در خصوص نقل و انتقالات و ستاره‌هايي که جذب تيم‌ها شدند و مدعي بودن تيممان سوال کرديد من هم اين حرف‌ها را زدم ولي وظيفه ندارم مستقيما در مورد تيمي که در آن نقش ندارم صحبت کنم. خدا را شکر شرايط تيم استقلال خوب است و با هم رفيق هستيم و کلي بدنسازي کرده‌ايم و از يکشنبه در شرايط بازي قرار مي‌گيريم.

فارس: معمولا تيم‌هاي قلعه‌نويي در هفته‌هاي اول خوب نتيجه نمي‌گيرند؟

چند سال پيش اينگونه بود و تيم‌هاي اميرخان در شوک بدنسازي بودند اما سال گذشته ديديد در تراکتور‌سازي اين اتفاق نيفتاد و به جز هفته اول، از هفته دوم تا پنجم برنده شديم چون کارمان را زود شروع کرديم. امسال هم تمرينات زود آغاز شد و الان 70 درصد آماده هستيم و با بازي‌هايي که در ترکيه انجام مي‌دهيم به شرايط ايده‌آل مي‌رسيم. مطمئن باشيد امسال از هفته اول استقلالي طوفاني را مي‌بينيد که تمام بازيکنان آن مثل گرگ گرسنه به دنبال قهرماني هستند.

فارس: اين فصل شماره 7 را مي‌پوشي؟

ميلاد پيراهن شماره 10 را دوست دارد و من کسي نيستم که به زور بخواهم چيزي را از کسي بگيرم. به عنوان بزرگتر چند سال در اين تيم بودم و حالا هم پيراهن را تقديم ميلاد مي‌کنم و اميدوارم با اين شماره آقاي گلي ليگ دوازدهم را به دست آورد. من شماره 7 را دوست دارم و مي‌دانم که همه چيز به نظر مربي است و علاقه خود را به پوشيدن شماره 10 نشان دادم و ظاهرا مسئولان تصميم گرفتند اين پيراهن را به من بدهند اما باز هم همه چيز را به آنها واگذار کرده‌ام.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اين پرسپوليس شبيه استيل‌آذين 2 سال پيش است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)