دنيزلي چيزي بارش نبود! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دنيزلي چيزي بارش نبود!

محمود خوردبين در پايان نشست پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس با بيان اين مطلب افزود: ما در جلسه امروز نمي خواستيم گزينه اي را براي هدايت پرسپوليس انتخاب و يا تاييد کنيم چرا که باشگاه از قبل گزينه هايي را  انتخاب کرده بود اما بايد با بررسي رزومه و شرايط آنها اولويت ها را براي گزينه سرمربي در نظر مي گرفتيم.

وي از مانوئل خوزه ، گابريل کالدرون و برونو متسو به ترتيب به عنوان اولويت هاي اول تا سوم هدايت تيم فوتبال پرسپوليس ياد کرد و گفت: قرار شد باشگاه با هر سه اين مربيان صحبت کند و با هر کدام از آنها که به توافق رسيد در اسرع وقت به عنوان سرمربي تيم انتخاب شوند.

اين پيشکسوت باشگاه پرسپوليس از مانوئل خوزه به عنوان اصلي ترين گزينه اين تيم ياد کرد و گفت: قرار شد با مانوئل خوزه صحبت کنند و اگر اين مربي قيمتش را پائين آورد با او قرارداد امضا کنند.

خوردبين ضمن تاکيد بر اينکه هر کدام از گزينه هاي هدايت پرسپوليس بايد شرايط اين باشگاه و نرخ مورد نظر براي امضاي قرارداد را بپذيرند گفت: اگر خوزه به عنوان سرمربي انتخاب نشود باشگاه با کالدرون مذاکرات جدي خواهد داشت.

وي به حمايت از مربيان ايراني پرداخت و گفت: من در جلسه امروز عنوان کردم گزينه ايراني در شرايط فعلي بيشتر مي تواند به پرسپوليس کمک کند و گزينه بهتري است چرا که تا مربي خارجي بخواهد نسبت به فوتبال ايران و بازيکنان پرسپوليس شناخت پيدا کند نيازمند صرف زمان است اما دوستان حرف من را قبول نکردند چرا که بيشتر روي انتخاب مربي خارجي نظر داشتند.

"گفته بودم دنيزلي چيزي بارش نيست" خوردبين با اين الفاظ عاميانه به اظهارنظر در خصوص مصطفي دنيزلي پرداخت و گفت: در جلسه امروز من در مورد دنيزلي اظهار نظر نکردم چرا که اگر چيزي مي گفتم اين طور استنباط مي شد که چون با او اختلاف داشتم چنين حرفي را زدم اما امروز بچه ها گفتند اين مربي چيزي بلد نبوده و توانايي نداشته است.

سرپرست پيشين تيم فوتبال پرسپوليس ضمن تاکيد بر اينکه پيشکسوتان اين باشگاه در خصوص انتخاب سرمربي داخلي و خارجي نظرشان 50 -50 بوده است گفت:  من نمي دانم که دوستان ديگرهمچون آقاي جاسميان به جلسه امروز دعوت شده بودند يا نه اما من به اين جلسه دعوت شده بودم و آمدم.

وي از محمد رويانيان تشکر کرد و گفت: بايد از مدير عامل باشگاه پرسپوليس تشکر کنم که پيشکسوتان را گردهم آورده و نظرات آنها را در خصوص انتخاب سرمربي جويا شد خوشبختانه کميته فني باشگاه نيز تشکيل شده و از اين به بعد  در امور فني به مديرعامل کمک خواهد کرد.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا باز هم شما سرپرست تيم پرسپوليس خواهيد شد خنديد و گفت: اين را از سردار رويانيان بپرسيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دنيزلي چيزي بارش نبود!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)