حضور باشگاه هاي فوتبال در مسابقات جام ديجيتال خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

حضور باشگاه هاي فوتبال در مسابقات جام ديجيتال

به گزارش ستاد اطلاع رساني جام ديجيتال 2012، بر اين اساس برنامه ريزي اين باشگاه ها براي حضور بازيکنان مطرح هر کدام در عصر روز جمعه 16 تيرماه 91 در مراسم افتتاحيه بازي ها آغاز شده است.

بنابراين گزارش : طبق هماهنگي هاي انجام شده براي حضور باشگاه هاي معتبر در مسابقات بين المللي جام ديجيتال قرار است تا باشگاه ها در قالب غرفه هايي در نمايشگاه جانبي جام ديجيتال پذيراي مخاطبان اين دوره از بازي ها از سراسر کشور و ميهمانان خارجي شرکت کننده در بخش بين الملل بازي ها باشند.

اين گزارش مي افزايد : يکي از مهم ترين اهداف برگزاري مسابقات بين المللي جام ديجيتال تشکيل تيم ملي فوتبال رايانه اي و همچنين ايجاد ليگ هاي بازي هاي مختلف رايانه اي در کشور و برگزاري مسابقات اوليه در شهريور ماه امسال است.

همچنين جام ديجيتال بر آن است تا با برگزاري مسابقات فوتبال رايانه اي توسط بازيکنان حرفه اي و قهرمانان ملي اين بازي ها زمينه لازم را براي کمک به برنامه ريزي مربيان تيم هاي معتبر کشور براي موفقيت در چينش مناسب تر بازيکنان و کاهش درصد خطا و افزايش ميزان موفقيت در انجام مسابقات مهم و موفقيت تيم ملي فوتبال کشورمان براي حضور در مسابقات بين المللي و راه يابي به جام هاي جهاني فراهم کنند.

اين در حالي است که کاربران بازي هاي رايانه اي در کشور به مرز بيست ميليون نفر رسيده است و آنچه مسلم است نقش کليدي اين بازي ها در ميان نوجوانان و جوانان کشور و طرفداران باشگاه هاي ورزشي و تيم هاي معتبر است.

بنابر اين، با توجه به افزايش ضريب نفوذ بازي هاي رايانه اي در کشور فرصتي مغتنم پيش روي تصميم سازان باشگاه هاي ورزشي و خصوصا مربيان تيم هاي مطرح فوتبال فراهم آمده تا با استفاده از شبيه ساز بازي هاي فوتبال رايانه اي به چينش مناسب تيم هاي تحت مديريت خود پرداخته و همچنين به نقاط ضعف و قوت و تخمين موقعيت تيم خود با الهام از فضاي رايانه اي در بازي هاي حرفه اي در دنياي واقعي بپردازند.

شايد اين موضوع راهي براي انتخاب مربي خوب و از طرفي راه يابي ايران به مسابقات جام جهاني باشد.

به گزارش ستاد اطلاع رساني جام ديجيتال 2012 ، مسابقات بين المللي بازي هاي رايانه اي جام ديجيتال با حمايت مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال در زيرساخت شبکه ملي فرهنگ از 17 لغايت 29 تيرماه 91 در کشور برگزار مي شود، پس از طي مرحله مسابقات استاني در سراسر کشور قهرمانان بازي ها با تهران مي آيند تا طي چهار روز در رقابت هاي کشوري شرکت کنند و برندگان آن ها در روزهاي 28 و 29 تيرماه در بازي هاي فينال با حريفان خود از حدود 20 کشور خارجي مسابقه داده و برنده جام زرين بازي ها و جايزه شوند.

علاقه مندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به سايت اينترنتي مسابقات در آدرس : http://jamdigital.ir مراجعه کرده و از آخرين اخبار مسابقات جام ديجيتال و اخبار بازي هاي رايانه اي در ايران و جهان مطلع شوند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:مسابقات جام ديجيتال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    حضور باشگاه هاي فوتبال در مسابقات جام ديجيتال

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)