احتمال توافق جباري با سپاهان تا آخر هفته خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

احتمال توافق جباري با سپاهان تا آخر هفته

به گزارش سايت گل، روند مذاکرات جباري با استقلال در 2 هفته اخير خيلي کند بوده و حتي اين بازيکن چند روز پيش در مصاحبه‌اي اعلام کرد که باشگاه استقلال تلاش خاصي براي انجام مذاکره انجام نمي‌دهد. در اين ميان مهمترين اختلاف جباري با استقلال مربوط به مبلغ قرارداد است و از طرفي او مطالبات فصل گذشته را هم مي‌خواهد. اين موضوع باعث شده تا اختلاف‌هاي بين جباري و فتح‌الله‌زاده پيش بيايد و احتمال ماندن مجتبي در استقلال کم است.

نکته مهم ديگر اما موضع امير قلعه‌نويي در مورد جباري است. قلعه‌نويي در روزهاي اخير هر وقت در مورد جباري  با سوال خبرنگاران مواجه شد فقط اين جمله را به زبان آورد:« ما او را مي‌خواهيم ولي هر بازيکني بايد چارچوب باشگاه را رعايت کند.»‌ قلعه‌نويي در اين مدت هيچ وقت به صورت جدي تلاش نکرد تا جباري بماند و گويا علاقه  چنداني براي کار کردن با اين بازيکن ندارد. در ضمن اين موضوع بي‌دليل نبود که او ايمان مبعلي و ميثم بائو را به عنوان دو هافبک نفوذي به استقلال آورد و فريدون زندي را هم حفظ کرد.

در حالي که جباري در آستانه جدايي قرار دارد، از اصفهان خبر مي‌رسد که مسوولان اين باشگاه به شدت دنبال جذب شماره 8 استقلال هستند. گفته مي‌شود باشگاه سپاهان شايد تا پايان اين هفته با جباري به توافق برسد و اين در حالي است که شايعه جدايي فابيو جانواريو از سپاهان مطرح است و گويا مسوولان اين باشگاه مي‌خواهند تحت هر شرايطي جباري را جذب کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:جباري ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    احتمال توافق جباري با سپاهان تا آخر هفته

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)