بعد از 45 سال دروازه‌بان خارجي به ملوان آمد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بعد از 45 سال دروازه‌بان خارجي به ملوان آمد

محمد حبيبي در مورد اظهارات حسين آشنا عليه کادر فني ملوان مبني بر اينکه آنها با دستور صادق درودگر بازيکن جذب مي‌کنند، گفت: من اصلا اهل دروغ نيستم و هرچه مي‌گويم واقعيت است. فرهاد پورغلامي سرمربي ملوان رفيق 30 ساله من است و ما سال‌ها همبازي و همکار بوده‌ايم. پورغلامي به هيچ عنوان در مسايل فني توصيه‌پذير نيست و مستقل عمل مي‌کند.

وي ادامه داد: در مورد حضور دروازه‌بان مولداوي نيز بايد بگويم که اين بازيکن هنوز با باشگاه ملوان قرارداد امضا نکرده و امروز من نظرم را در مورد اين بازيکن به پورغلامي مي‌گويم و او تصميم نهايي را مي‌گيرد. ملوان در 45 سال گذشته دروازه‌بان خارجي نداشته است.

 

حبيبي در مورد اينکه چرا اکنون ملوان دروازه‌بان خارجي به خدمت مي‌گيرد، تاکيد کرد: شايد به خاطر اينکه قيمت دروازه‌بان‌هاي ايراني زياد است. سوشا مکاني گزينه اول ما بود که با باشگاه نفت قرارداد داشت. حسين آشنا هم دومين گزينه ما بود. او ابتدا يک پيشنهاد مالي داد که درودگر با آن مخالفت کرد. در نهايت مقرر شد آشنا مدتي در اردوي اردبيل همراه تيم باشد تا هم از نظر بدني آماده شود و هم وضعيت مصدوميتش را بررسي کنيم.

 

حبيبي تصريح کرد: آشنا با آمدن به اردوي ملوان موافقت کرد اما دو روز بعد گفت در خبرها آمده که مي‌خواهيد يک دروازه‌بان مولداوي بگيريد و تکليفم را مشخص کنيد. پورغلامي هم به او گفت شما در مبلغ قرارداد کمي با ما راه بياييد اما آشنا اين کار را نکرد، در حالي که اگر پيشنهاد مالي کمتري مي‌داد و در ملوان مي‌ماند براي آينده‌اش بهتر بود. ملوان تيم کوچکي نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:ملوان ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    بعد از 45 سال دروازه‌بان خارجي به ملوان آمد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)