در پي خبر ثبت قرارداد 985 ميليوني قلعه‌نوعي‌ خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

در پي خبر ثبت قرارداد 985 ميليوني قلعه‌نوعي‌

روز گذشته از باشگاه استقلال خبر رسيد كه امير قلعه‌نوعي‌ با رقم 985 ميليون قراردادش را در هيات فوتبال تهران ثبت كرده است.
ثبت اين رقم در برگه قرارداد امير قلعه‌نوعي‌ بسيار شبهه برانگيز بود، بنابراين براي صحت و سقم اين خبر با شيرازي رئيس هيات فوتبال تهران و نيز شهبازي مسئول نقل و انتقالات سازمان ليگ گفت‌وگويي داشتيم كه هر دو نفر اين مسئله را تكذيب كردند. شيرازي رئيس هيات فوتبال تهران با توضيح بيشتر در اين خصوص گفت:
«امكان ندارد با چنين رقمي در برگه قرارداد، من قرارداد بازيكن يا مربي را امضا يا ثبت كنم. طبق قوانين تعيين شده از سوي سازمان ليگ و فدراسيون، هيچ باشگاهي نمي‌تواند بيش از 400 ميليون قرارداد ببندد. حتي در اين خصوص بايد بگويم به خاطر 20 ميليون بيشتر از سقف قرارداد من از ثبت قرارداد يك بازيكن امتناع كردم كه پس از 20 دقيقه مديرعامل آن باشگاه تلفني با من تماس گرفت و مدعي شد كه من به خاطر عدم امضا ثبت قرارداد بازيكنش، او را پرانده‌ام.(!) كه ‌گفتم ربطي به من ندارد، بايد قانون را رعايت كنيد.
الان هم براي امير قلعه‌نوعي‌ چنين شرايطي وجود دارد. در حال حاضر قرارداد ايشان جلوي من است و رقم قرارداد ايشان 400 ميليون تومان است.
شيرازي در خصوص اين كه شايد مبلغ اضافه‌تر از 400 ميليون به صورت ديگري به او پرداخت شود، گفت: اين مسئله به ما ربطي ندارد، اين قضيه را بايد كسان ديگري پيگيري كنند. ما به عنوان وظيفه فقط با رقم 400 ميليون قرارداد‌ها را ثبت مي‌كنيم.
پس از شيرازي، شهبازي مسئول نقل و انتقالات سازمان ليگ با تاييد صحبت‌هاي شيرازي گفت: تاكنون قرارداد آقاي قلعه‌نوعي‌ به دست ما نرسيده است ولي اگر حتي يك ريال بيشتر از 400 ميليون باشد آن را ثبت نمي‌كنيم و به هيات فوتبال برمي‌گردانيم. ما به رقم‌هايي كه خارج از چارچوب سازمان ليگ به بازيكنان و مربيان پرداخت مي‌شود كاري نداريم. براي ما قرارداد 5 نسخه‌اي مهم است كه بر مبناي آن كارمان را انجام مي‌دهيم. شما مطمئن باشيد در هيات فوتبال هم بيش از 400 ميليون تومان هيچ قراردادي را ثبت نمي‌كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:قلعه‌نوعي‌,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    در پي خبر ثبت قرارداد 985 ميليوني قلعه‌نوعي‌

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)