شماره يک برازنده رحمتي است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

شماره يک برازنده رحمتي است

دروازه‌بان سابق سرخابي‌ها پس از يک فصل دوري دوباره به استقلال بازگشت تا در کنار رحمتي خاطر امير قلعه‌نوعي را بابت دروازه مطمئن کند. محمد محمدي که 3 سال پيش به خاطر پسرش راهي استقلال شده بود، حالا امسال به خاطر خودش دوباره به استقلال برگشته.
90: پس از دو سال دوري از جمع آبي‌پوشان دوباره به اين تيم برگشتي؟ يادم مي‌آيد که مي‌گفتي مي‌خواهي جايي بازي کني که آرامش داشته باشي، چه شد؟
من دو سال خوب با استقلال داشتم و بهترين سال‌هاي فوتبالم را اينجا بودم. طي آن دو سال شرايط فکري و روحي و فني خوبي داشتم و حالا مي‌خواهم دوباره همان سال‌ها را تکرار کنم. فصل قبل دنبال آرامش بودم و براي همين به تيم داماش رفتم اما الان فکر مي‌کنم که با حضور در استقلال به همان آرامش برسم.
90: آيا پيشنهادهاي ديگري هم داشتي؟
من از چند تيم شهرستاني هم پيشنهاد داشتم که به خاطر خانواده‌ام آنها را نپذيرفتم چرا که آنها راضي نبودند. سپس با چند تيم تهراني از جمله راه‌آهن صحبت کردم که در نهايت با استقلال به توافق رسيدم.
90: راه‌آهني‌ها با تو تماس گرفته بودند؟
از طرف آقاي دايي به من زنگ زدند که پيشنهاد خوبي هم بود ولي شما ديديد که ايشان از اين تيم کنار کشيدند. براي همين در مجموع پس از بررسي‌هاي مختلف ديدم انتخاب برتر استقلال است.
90: آيا حضور مهدي رحمتي براي تو مشکل‌ساز نيست؟
اتفاقا حضور مهدي رحمتي يکي از دلايل انتخابم بود. مهدي از دوستان خوب خانوادگي من است. البته علاوه بر رفاقت، رقيب خوبي هم هستيم. اين که بعضي‌ها مي‌گويند آمدن من به استقلال به خاطر مهدي رحمتي اشتباه بوده سخت در اشتباه هستند چرا که حضور من به قوي‌تر شدن مهدي در تيم‌ملي کمک مي‌کند.
90: خودت به تيم‌ملي فکر نمي‌کني؟
ديگر به تيم‌ملي فکر نمي‌کنم براي من تيم‌ملي تمام شده.
90: از اين که نيمکت‌نشين شوي، ناراحت نيستي؟
من يک فوتباليست حرفه‌اي هستم و حرفه‌اي فکر مي‌کنم. براي همين نيمکت‌نشيني براي من مهم نيست در ثاني قبل از آمدنم به استقلال با آقايان قلعه‌نوعي و بابازاده دو روز صحبت کردم. پس از اين که به يک جمع‌بندي خوب رسيديم، همراه مهدي رحمتي قراردادم را ثبت کردم.
90: قراردادت چند ساله است؟
يک ساله بستم تا ببينم در آينده چه پيش مي‌آيد.
90: سه سال پيش مي‌گفتي که به خاطر پسرت به استقلال آمدي، چرا که او استقلال را خيلي دوست دارد. آيا الان هم درخواست او در اين انتخاب تاثيرگذار بوده است؟
مهرانم هنوز هم استقلالي است. 3 سال پيش او باعث شد استقلالي شوم ولي امسال خودم استقلال را انتخاب کردم و فکر مي‌کنم بهترين انتخاب بود.
90: محمد محمدي هيچ وقت به احترام ناصر حجازي و احمدرضا عابدزاده حاضر نبوده شماره يک را بپوشد، آيا هنوز هم روي اين حرف خود است و امسال چه شماره پيراهني را در استقلال خواهد پوشيد؟
اول اين که بايد بگويم هنوز هم سر حرف خود هستم. شماره يک مخصوص بزرگاني چون مرحوم ناصرخان و احمدرضا عابدزاده است و من هيچ وقت به خودم اجازه نمي‌دهم که شماره اين بزرگان را بپوشم. اما درخصوص استقلال بايد بگويم شماره يک درحال حاضر برازنده مهدي رحمتي است. درثاني من ادعايي درباره شماره پيراهن ندارم. آن موقع که به استقلال آمدم شماره 22 که شماره موردعلاقه‌ام است آزاد نبود و من 20 را پوشيدم ولي سال بعد 22 را پوشيدم اميدوارم و دعا مي‌کنم که امسال هم شماره 22 را کسي برنداشته باشد تا من باز هم 22 را بپوشم.
90: تو سابقه حضور در پرسپوليس را هم داري، آيا بعد از رفتن دنيزلي پرسپوليسي‌ها به تو پيشنهاد ندادند؟
اتفاقا حالا که کارم با استقلال تمام شده بايد بگويم پس از رفتن دنيزلي از باشگاه پرسپوليس پيشنهاد دريافت کردم ولي از آنجايي که با جذب کريم انصاري‌فرد سهميه ليگ برتري آنها پر شد پرونده رفتن من هم به پرسپوليس بسته شد البته پرسپوليسي‌ها فکر مي‌کردند که کريم انصاري‌فرد جزو سهميه حساب نمي‌شود و مي‌خواستند من را جذب کنند.
90: پرسپوليس به گفته خيلي‌ها کهکشاني بسته شده است آيا تو نگران اين نيستي که امسال در داربي‌ به قرمزپوشان ببازيد؟
اول اين که بايد بگويم استقلال نفرات کوچکي ندارد. اما درخصوص کهکشاني‌ها و اين طور مسائل بايد بگويم تجربه ثابت کرده تيمي که بيش از اندازه ستاره داشته باشد به مشکل مي‌خورد چرا که بعضي ستاره‌ها طاقت نيمکت‌نشيني ندارند. البته من براي پرسپوليسي‌ها خيلي احترام قائل هستم و اميدوارم که هميشه موفق باشند ولي در مورد داربي بايد بگويم اين بازي خيلي با بازي‌هاي ديگر فرق مي‌کند. فشار اين بازي معادل کل فصل است، انگار که 34 هفته بازي کرده‌اي. حال با تمام اين تفاسير مي‌گويم تجربه تيم ما بيشتر است. نه تنها به باخت فکر نمي‌کنيم بلکه بايد بگويم شانس برنده شدن ما بيشتر است.
90: در مبلغ قرارداد محمد محمدي آيا سقف رعايت شده است؟
فکر مي‌کنم در مورد بحث قرارداد چيزي براي گفتن نمانده، الان تمام بازيکنان بدون هيچ چشم‌داشتي و بدون گرفتن يک ريال پيش‌قرارداد، قراردادشان را ثبت کردند و سر تمرين حاضر شدند. باور کنيد نه تنها مبلغ قرارداد من بلکه مبلغ قرارداد خيلي از بازيکنان به سقف هم نمي‌رسد. مطمئن باشيد اگر سقف را رعايت نمي‌کردم قراردادم ثبت نمي‌شد.
90: يادم مي‌آيد از استقلال طلب داشتي آيا پولت را دادند يا نه؟
کماکان از 3 سال پيش بابت حضور دو ساله‌ام در استقلال نزديک 90 ميليون طلب دارم که طبق توافقي که داشتيم قرار شده اين مبلغ را هم کنار قرارداد امسالم بگيرم.
90: از داماش هم طلب داري؟
نزديک 49 درصد از قراردادم را هنوز نگرفته‌ام.
90: آيا با استقلال مقابل داماش بازي مي‌کني؟
چرا نکنم، من يک بازيکن حرفه‌اي هستم اگر در ترکيب باشم و مربيان صلاح بدانند بازي مي‌کنم.
90: محمد محمدي چه زماني خداحافظي مي‌کند؟
بالاخره هر بازيکني يک زماني خداحافظي مي‌کند ولي تا زماني که زانوهايم ياري دهند و بتوانم بازي کنم در ميادين فوتبال حضور پيدا مي‌کنم براي همين نمي‌توانم بگويم چه فصلي و چه زماني خداحافظي مي‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:رحمتي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    شماره يک برازنده رحمتي است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)