اميدوارم پنجمين قهرماني را با پرسپوليس تجربه کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اميدوارم پنجمين قهرماني را با پرسپوليس تجربه کنم

او به خوبي مي‌داند که بازي کردن در پرسپوليس با سپاهان تفاوت‌هاي زيادي دارد و انتظارات از اين بازيکن ملي‌پوش بالاست. سيدجلال در مورد شرايط پرسپوليس، انتخاب سرمربي و مسائل مختلف ديگر گفت‌وگويي انجام داد که حرف‌هايش را مي‌خوانيد.

مثل اينکه فشار تمرينات بدنسازي سنگين است؟
شرايط چندان سخت نيست و خيلي خوب بدنسازي کرديم. همه چيز طبق برنامه پيش مي‌رود و خدا شکر وضعيت خوب است.

در مورد احتمال حضور مانوئل ژوزه در پرسپوليس چه صحبتي داري؟
من شناخت زيادي از اين مربي ندارم و اميدوارم در صورت حضور در پرسپوليس خيلي زود خودش را با تيم هماهنگ کند و تاثير مثبتي داشته باشد.

قبول داري او کار سختي در پرسپوليس دارد؟
در ليگ ما هيچ چيز قابل پيش بيني نيست و مطمئنا کار مربيان و بازيکنان پرسپوليس سخت است. سپاهان زلاتکو کرانچار را دارد، استقلال قلعه‌نويي را آورده و تراکتور هم توني اوليويرا را به عنوان سرمربي انتخاب کرده است. من معتقدم بايد رقابت سختي با مدعيان داشته باشيم هر چند که آنها هم کار سختي دارند.

در روزهاي اخير برخي بازيکنان استقلال براي پرسپوليس کري خوانده‌اند. در اين مورد چه صحبتي داري؟
من نمي‌دانم آنها چه گفته‌اند، مگر کسي حرفي زده؟

سياوش اکبرپور گفته که شايد پرسپوليس به سرنوشت استيل آذين دچار شود و اميرحسين صادقي هم گفته که استقلال از هر لحاظ از پرسپوليس قوي‌تر است. صادقي حتي گفته که تو و بنگر خاک پرسپوليس را نخورده‌ايد و معلوم نيست چه عملکردي در اين تيم داشته باشيد.
من جوابي براي حرف‌ صادقي ندارم. البته در استقلال دوستان خوبي مثل مهدي رحمتي، خسرو حيدري، پژمان منتظري و ... دارم که با آنها در ارتباط هستم.

شنيده‌اي که مي‌گويند مانوئل ژوزه به شدت با کروش اختلاف دارد؟
چيزي در مورد اختلاف آنها نشنيده‌ام و اين مسائل به بازيکن مربوط نمي‌شود.

قرعه پرسپوليس را در ليگ چطور مي‌بيني؟
فرقي ندارد که چه زماني با چه تيمي‌هايي بازي کنيم. همه تيم‌ها قوي هستند و بايد تلاش کنيم تا امتياز بگيريم.

راستي تو رکوردار قهرماني در ليگ برتر هستي؟
بله، ولي محرم نويدکيا هم مثل من 4 قهرماني را تجربه کرده است.

فکر مي‌کني از او جلو بيفتي؟
اميدوارم پنجمين قهرماني را با پرسپوليس تجربه کنم و اين افتخار را به کارنامه بازيگري‌ام اضافه کنم.

راستي خيلي‌ها معتقدند سپاهان تيم سابقت ضعيف شده است. نظر تو چيست؟
من چند سال در سپاهان بازي کردم و معتقدم اين تيم به بازيکن متکي نيست. در ضمن آنها با وجود بازيکنان تاثيرگذار، کادرفني قوي و مديريت آقاي رحيمي مطمئنا باز هم مدعي خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:پرسپوليس ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اميدوارم پنجمين قهرماني را با پرسپوليس تجربه کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)