آخرين وضعيت مذاکره استقلال با خلعتبري و نکونام خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

آخرين وضعيت مذاکره استقلال با خلعتبري و نکونام

علي فتح الله زاده در گفتگو با مهر، در خصوص جزئيات مذاکره باشگاه استقلال با کاپيتان تيم ملي گفت: عصر دوشنبه جواد نکونام در دفتر من حضور پيدا کرد و مذاکرات نهايي خود را براي حضور وي در تيم استقلال انجام داديم. نتيجه اين مذاکرات اين بود که قرار شد کاپيتان تيم ملي براي حضور در تيم استقلال رضايت نامه خود را از باشگاه اوساسونا بگيرد.

مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد کرد: ما با نکونام بر سر مسائل مالي به توافق رسيديم و او در اين خصوص تخفيف ويژه اي به باشگاه استقلال داد. البته پدر نکونام نقش موثري در اين موضوع داشت که من در اين خصوص از او تشکر ويژه مي کنم.

فتح الله زاده تصريح کرد: صحبت هايي که در برخي رسانه ها در خصوص مبلغ پيشنهادي باشگاه استقلال براي صدور رضايت نامه نکونام توسط باشگاه اوساسونا و همچنين مبلغ پيشنهادي باشگاه به خود وي براي عقد قرارداد مطرح شده کذب محض است. آنها مي خواهند همچون اوايل فصل نقل و انتقالات عليه ما جوسازي کنند.

علي فتح الله زاده تاکيد کرد: مطمئن باشيد براي پرداخت مبلغ رضايت نامه نکونام به باشگاه اوساسونا و همچنين قرارداد خود وي راهکارهاي قانوني داشته و هيچ تخلفي نخواهيم کرد. در حال حاضر چون قرار است نکونام با باشگاه اوساسونا براي گرفتن رضايت‌نامه اش مذاکره کند، قادر به انتشار جزئيات اين موضوع نيستيم، اما مطمئن باشيد در صورت عقد قرارداد با نکونام جزئيات مالي مربوط به قرارداد وي و دريافت رضايت‌نامه‌اش را در رسانه ها مطرح مي کنيم، چون من چيزي براي پنهان کردن از جامعه فوتبال و بويژه هواداران باشگاه استقلال ندارم.

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: ما به کاپيتان تيم ملي مبلغي را براي گرفتن رضايت ‌نامه‌اش از باشگاه اوساسونا پيشنهاد کرده ايم و به هيچ وجه راضي نيستيم که وي بخواهد براي گرفتن رضايت‌نامه‌اش مبلغ بيشتري را به آن باشگاه بدهد و در صورتي که او نتواند با مسئولان باشگاه اوساسونا به توافق برسد ما براي فصل آينده منتظر حضور نکونام در تيم استقلال خواهيم بود.

مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد کرد: نکونام به ما قول داده که اگر رضايت نامه اش را بگيرد فقط در استقلال بازي خواهد کرد و به پيشنهادات مختلفي که از باشگاه قطري و ترکيه اي دارد پاسخ منفي خواهد داد البته بازهم تاکيد مي کنم که پدر وي نقش زيادي در اين موضوع دارد که از وي تشکر ويژه مي کنم.

مديرعامل باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به محدوديت زماني که براي ثبت قرارداد بازيکنان وجود دارد، قرار شده که نکونام مذاکرات خود را براي گرفتن رضايت نامه اش با مسئولان باشگاه اساسونا انجام دهد و تا سه روز ديگر پاسخ نهايي ما را در اين خصوص بدهد.

فتح الله زاده در پاسخ به اين پرسش که آيا حضور محمدرضا خلعتبري در تيم استقلال منتفي شده است، گفت: اين موضوع به هيچ وجه صحيح نيست چون عصر سه شنبه قرار است مذاکرات جدي را در دفتر کارم با اين بازيکن داشته باشم، چون براي استقلالي شدن وي نيز زمان زيادي باقي نمانده است.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين پرسش که آيا قرارداد با اسپانسر 9 ميليارد توماني اين باشگاه منعقد شده است، گفت: صلاحي، معاون اقتصادي باشگاه استقلال بشدت پيگير اين موضوع است در حال حاضر قرارداد با اسپانسر 9 ميليارد توماني باشگاه تنظيم شده و در آستانه امضا است، اما يکسري مسائل حقوقي در آن وجود دارد که نياز به بررسي بيشتر و حتي اصلاح دارد که اين موضوع باعث تعويق امضا اين قرارداد شده است، اما مطمئن باشيد به زودي اين امر محقق خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:خلعتبري,نکونام,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    آخرين وضعيت مذاکره استقلال با خلعتبري و نکونام

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)