ایمون زاید آقای گل لیگ قهرمانان خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ایمون زاید آقای گل لیگ قهرمانان

بازیکن لیبیایی پرسپولیس با گلی که در بازی امشب به ثمر رساند توانست به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا قرار بگیرد.
این اتفاق در حالی افتاده است که پیش از این او به همراه کارسون مهاجم برزیلی گوانگ ژوی چین سه گله بودند اما گلی که در بازی با الغرافه به ثمررساند باعث شد تا زاید به تنهایی و تا اینجای کار آقای گل لیگ قهرمانان باشد.
زاید سه گل قبلی خود را در بازی با الشباب امارات زده بود.
 

 


نظرات شما عزیزان:

moein..shima
ساعت15:24---17 فروردين 1391
سلام دوست من وبلاگ زیبایی داری من که با وبلاگت حال کردم راستی مخصوصأ با مطلبت جالب بود اگه دوست داشتی بیا به وبلاگ من نظر تو راجب وبلاگ من بگو ممنون میشم بیای!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:ایمون زاید,آقای گل,لیگ قهرمانان آسیا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمون زاید آقای گل لیگ قهرمانان

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)