دايي: گواهينامه 5 کشور را دارم اما بازهم تصادف کردم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دايي: گواهينامه 5 کشور را دارم اما بازهم تصادف کردم

علي دايي که پايان سال گذشته در يک تصادف شديد رانندگي به شدت آسيب ديد، سه شنبه شب مهمان برنامه "سفر بخير" شبکه اول سيما بود. در اين برنامه که به بررسي مسائل رانندگي اختصاص دارد، سرمربي سابق تيم ملي فوتبال کشورمان به مرور خاطرات تلخ خود از آن تصادف پرداخت.

علي دايي که در طول اين برنامه تلاش کرد نکات آموزنده اي از نحوه رانندگي در کشورهاي مختلف را به اطلاع بينندگان برساند در مورد شباهت هاي فوتبال و رانندگي گفت: فوتبال و رانندگي شباهت‌هاي زيادي با يکديگر دارند چرا که هر دو يک کار اجتماعي هستند و يک فرد اگر مي خواهد موفق باشد بايد به صورت گروهي کار کند نه اجتماعي.

دايي پس از تماشاي صحنه هايي از تصادف هاي وحشتناک خطاب به مردم گفت: از همه رانندگان خواهش مي کنم که به راحتي از کنار ديدن اين حوادث تلخ و دلخراش نگذرند. برخي ها فکر مي کنند که اين اتفاق هيچ وقت براي آنها رخ نمي دهد اما اين فکر درستي نيست چرا که ممکن است تصادفات شديد براي هر فردي پيش بيايد.

سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال راه آهن با اشاره به تصادفي که پايان سال گذشته داشت گفت: بعد از آن تصادف که به خاطر يک لحظه غفلت رخ داد ديدگاهم به زندگي عوض شد و با ديد ديگري رانندگي مي کنم. از همه مردم هم که در آن ماجرا دعاگوي من بودند تشکر مي کنم. ما از اصفهان به تهران برمي گشتيم که من به خاطر استفاده از شريت سرماخوردگي يک لحظه خوابم برد و اگر کمربند نبسته بوديم معلوم نبود چه بلايي سرمان مي آمد.

علي دايي ادامه داد: از همه رانندگان مي خواهم که با صبر و حوصه بيشتري رانندگي کنند. خصوصا در اين فصل که سفرها بيشتر مي شود. بايد طوري رفتار کنيم که با يک اشتباه ما خانواده اي عزادار نشود. چه بسا اشتباهات کوچکي که خانواده هاي بسياري را داغدار مي کند.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران با بيان اينکه گواهينامه پنج کشور آلمان، قطر، امارات، آمريکا و ايران را دارد در ادامه خاطرنشان کرد: من حدود 20 سال است که رانندگي مي کنم و گواهينامه پنج کشور را دارم اما به خاطر يک لحظه غفلت آن تصادف را کردم. شايد هيچ وقت فکر نمي کردم که چنين اتفاقي برايم بيفتد اما همانطور که گفتم يک لحظه غفلت باعث رخ دادن چنين اتفاقاتي مي شود.

بازيکن پيشين شماره 10 تيم ملي فوتبال ايران با دعوت مردم به احترام گذاشتن به يکديگر در پاسخ به اين پرسش که رانندگي در کدام کشور برايتان راحت تر و يا سخت تر است گفت: من در خيابان هاي آلمان احساس آرامش مي کنم و از رانندگي در اين کشور لذت مي برم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:دايي,علي دايي,تصادف,گواهينامه,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دايي: گواهينامه 5 کشور را دارم اما بازهم تصادف کردم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)