مقايسه پرسپوليس و استيل آذين خنده دار است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مقايسه پرسپوليس و استيل آذين خنده دار است

حميدرضا علي عسگري در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: شناخت زيادي از خوزه مانوئل سرمربي جديد پرسپوليس ندارم. فقط مي دانم که مربي خيلي خوبي است و آمار خوبي در دربي ها دارد. من اطلاعات زيادي از وي ندارم و بر اساس آمار هم نمي توان درباره يک مربي قضاوت کرد. اميدوارم مانوئل در پرسپوليس هم بتواند کارنامه خوبي از خود به جاي بگذارد.

وي ادامه داد: متاسفانه اتفاقاتي رخ داد که باعث شد انتخاب سرمربي پرسپوليس طول بکشد. الان هم خيلي دير شده و زمان زيادي لازم است تا مانوئل با بازيکنان پرسپوليس آشنا شود. البته به نظر مي رسد او مربي باهوشي باشد و زود بتواند بازيکنان و جو پرسپوليس را بشناسد.

علي عسگري با بيان اينکه از پرسپوليس انتظار قهرماني مي رود، افزود: اينکه همه از پرسپوليس انتظار قهرماني دارند انتظاري درست و به حق است. ما تيم خوبي داريم و بايد بتوانيم ناکامي هاي فصل گذشته را جبران کنيم. شخصا خيلي به قهرماني پرسپوليس اميدوار هستم اما در فوتبال اتفاقات غير قابل پيش بيني رخ مي دهد. بستن يک تيم خوب تضميني براي قهرماني نيست. پرسپوليس چيزي براي قهرماني کم ندارد اما نبايد از الان خودمان را قهرمان بدانيم.

هافبک پرسپوليس با اشاره به مقايسه پرسپوليس و استيل آذي فصل گذشته گفت: اين مقايسه واقعا خنده دار و بي اساس است. استيل آذين وقتي ستاره هاي فوتبال ايران را خريد 10 طرفدار هم نداشت اما پرسپوليس با پشتوانه هواداران ميليوني که دارد به سرنوشت استيل آذين دچار نمي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:حميدرضا علي عسگري ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مقايسه پرسپوليس و استيل آذين خنده دار است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)