کي روش: از انتقادات مانوئل خوزه تعجب نمي کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کي روش: از انتقادات مانوئل خوزه تعجب نمي کنم

کارلوس کي روش سرمربي کنوني تيم ملي ايران اخيرا در صحبتهايي اعلام کرد:« از حرف هاي او سورپرايز نشده ام. تعجبي نمي کنم که صحبتهاي مانوئل خوزه واقعيت داشته باشد؛ چون خود او بارها چنين موضوع بي معنايي را به من گفته بود و دقيقا تيم ما را بايک سيرک مقايسه کرده بود. »

جالب اينجاست که مانوئل خوزه تيم پرتغال در يورو 2012 را هم يک سيرک معتبر خوانده و از عملکرد اين تيم هم انتقاد کرده.

کل کل هاي او با کي روش

او براي اولين بار در سال 2010 به انتقاد از تيم کارلوس کي روش پرداخت و البته دکو و کريس رونالدو هم از کمند اين انتقادات در امان نبودند.

مانوئل خوزه در صحبتهايي به تي اس اف گفت :« تيم کارلوس کي روش، رهبر ندارد و بي اعتمادي عظيمي نسبت به اين تيم وجود دارد.او تصميماتي مي گيرد که اعتماد تيمي را تضعيف مي کند.»

او در مورد بازي تيم ملي پرتغال مقابل ساحل عاج در جام جهاني 2010 گفت:« پرتغال با ترس از باخت بازي مي کرد و کاملا مشخص بود که تيمي بدون ليدر است و اشتباهات فراواني را انجام داده است.»

البته اين مربي پرتغالي گام را فراتر از اين گذاشت و گفت:« با وجودي که پرتغال بازيکنان فوق العاده اي دارد ولي انگيزه کافي براي برد و انرژي کافي براي بازي کردن را ندارد و تيمي پژمرده است.»او اعتقاد داشت که براي چنين تيمي خيلي سخت است که با اين شيوه، در يک بازي جدي، بتواند به پيروزي برسد.

از نظر او ،تيم ملي پرتغال در زمان کي روش درجام جهاني 2010، به دکوي چند سال پيش از آن نياز داشت و به رونالدو درپشت و جايگاهي ديگر.

آغاز فاز جديد انتقادات در سال 2012

مانوئل خوزه در سال 2012 بار ديگر تير انتقادي اش به سمت کي روش نشانه گرفت ودر صحبتهايي به آنتنا 1 ،اوضاع درتيم کي روش را با«سيرک تيم ملي»مقايسه کرد .البته او اعلام کردکه قصدش از بر زبان آوردن صحبتهايي که به تي اس اف گفته، ايجاد جنجال در رختکن تيم ملي پرتغال نبوده و هدفش اين بود که تاثير مثبتي بگذارد و درعين حال اعلام کرده که از اوضاع تيم کي روش خوشش نمي آمده.

البته اين مربي پرتغالي اکنون و بعد از گذشت دو سال از رقابتهاي جام جهاني گفت:« مي دانستم که آن صحبتهايم تاثيرگذار خواهند بود ولي اين تاثير مثبت بود؛ چون قصد و منظور من هم هدف مثبتي بود.»

او ادامه داد:« ديدگاه هاي ما کاملا متفاوت است.من قصد ناراحت کردن او را نداشتم. قصد من مثبت بود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:کي روش,تيم ملي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کي روش: از انتقادات مانوئل خوزه تعجب نمي کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)