اميدوارم جباري به استقلال برگردد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اميدوارم جباري به استقلال برگردد

آرش برهاني در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال، اردوي اين تيم در ترکيه و مسائل مختلف صحبت‌هايي انجام داده که در زير مي‌خوانيد:

*اردو چگونه است؟ تمرينات سخت نيست؟

شرايط خوب است و من فکر مي‌کنم اين اردو در طول ليگ خيلي به ما کمک مي‌کند و اثرات آن را خواهيد ديد.

*در بازي دوستانه برابر يک تيم کامروني 7 گل زديد، حريفتان ضعيف نبود؟

ما 7 گل زديم و همه فکر مي‌کنند حريف شرايط خوبي نداشت، اما انصافا خوب بازي کرديم و نتيجه خوبي هم گرفتيم. اين اولين بازي تدارکاتي استقلال بود و براي شروع بد نبود. تازه ابتداي راه آماده‌سازي هستيم و همانطور که گفتم اين اردو براي کل ليگ خوب است.

*در هفته اول با تيم اکبر ميثاقيان بازي داريد که هميشه خوب دفاع مي‌‌کند.

ما با اين شرايط بيگانه نيستيم و همه بازي‌ها سخت است. آلومينيوم مقابل ما کار سختي دارد هرچند اين تيم زياد شناخته شده نيست اما با همين شرايط مي‌خواهيم از هفته‌هاي اول ليگ امتيازات لازم را بگيريم.

*استقلال و پرسپوليس هم که در هفته ششم به ميدان مي‌روند.

پرسپوليس امسال يک تيم متفاوت‌تر نسبت به سال گذشته دارد و فکر مي‌کنم دربي قشنگي برگزار شود.

* مانوئل خوزه سرمربي پرسپوليس يک مربي دربي‌باز است. همچنين به او مي‌گويند فرگوسن مصر. از اين موضوع خبر داري؟

شرايطي که پرسپوليس دارد به خاطر بازيکنان جديدش است. فرگوسن اصلي نيامده و اگر فرگوسن اورجينال هم بياورند، دربي جداي اين حرف‌ها و مسائل است و بايد ديد در ليگ چه کار مي‌کنند. دوست ندارم در اين مورد زياد حرف بزنم و در حيطه وظايف من نيست اما مربي در کوتاه‌مدت نمي‌تواند کار خاصي انجام دهد.

 

 

* ظاهرا با امير قلعه‌نويي جلسه داشتيد و در خصوص کاپيتاني صحبت کرديد.

اين يک مسئله درون خانواده‌اي است که خيلي راحت و ساده حل شد و من هم دوست ندارم حرف ببرم. مطمئن باشيد، کاپيتاني براي استقلال هيچ مشکلي بوجود نخواهد آورد و اين گونه مسائل در روند فني ما تأثير نمي‌گذارد.

* جدايي جباري چطور؟ آيا تأثيري در روند فني استقلال نسبت به سال‌هاي قبل ندارد؟

مجتبي بازيکن بزرگي است و اميدوارم شرايط طوري شود که او به استقلال برگردد. او جزء خانواده استقلال محسوب مي‌شود و بازيکن تأثيرگذار است. تيموريان هم سال گذشته خيلي به ما کمک کرد و فکر مي‌کنم بازيکن ارزشمندي را از دست داديم اما فکر مي‌کنم بازيکنان جديد مي‌توانند جور قديمي‌ها را بکشند و جاي آنها را پر کنند.

*ظاهراً هنوز هم پولي نگرفته‌ايد مشکلاتتان حل شده؟

من هنوز هم هيچ پولي نگرفته‌ام و فکر مي‌کنم بازيکنان ديگر هم همين شرايط را داشته باشند. اميدوارم هرچه سريع‌تر مشکلاتمان حل شود و مسئولان فکري کنند تا با تمرکز بيشتر تمرين کنيم و پا به مسابقات بگذاريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:آرش برهاني,جباري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اميدوارم جباري به استقلال برگردد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)