مجيدي: هنوز تصميم نگرفته‌ام که به فوتبال ادامه دهم يا خير خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مجيدي: هنوز تصميم نگرفته‌ام که به فوتبال ادامه دهم يا خير

فرهاد مجيدي در گفت‌وگو با فارس، در مورد صحبت‌هايي که درباره پيشنهادات و مذاکرات مديران باشگاه‌ها با مديربرنامه‌هاي وي در رسانه‌ها مطرح مي شود، گفت: بيش از 15 سال است که در سطح اول فوتبال حرفه‌اي حضور دارم و هيچ وقت مدير برنامه‌ نداشتم و روحم هم از صحبت‌هايي که برخي از مديران باشگاه‌ها مي‌کنند و يا در رسانه‌ها از آن اسم برده مي‌شود، بي‌خبر است.

وي در مورد پيشنهاد باشگاه مس و ديگر پيشنهاداتش عنوان کرد: توسط يکي از کارگزاران رسمي فيفا دو پيشنهاد رسيد که آنها را اصلا پيگيري نکردم و فقط يک بار آقاي داوري رئيس پيشين هيئت مديره باشگاه مس با من تماس گرفت و پيشنهاد اين باشگاه را با من مطرح کرد. به ايشان گفتم هنوز تصميم نگرفته‌ام که در فوتبال ايران در تيمي به غير از استقلال بازي کنم يا نه اما اگر هم زماني به اين نتيجه برسم که مي‌خواهم در ايران پيراهن تيمي به جز استقلال را بر تن کنم با شما کار خواهم کرد.

 مجيدي تاکيد کرد: اکنون درگير رسيدگي به امور شخصي‌ام در دبي هستم و هيچ مذاکره‌اي با باشگاهي نداشته‌ام. پس از اينکه شرايط براي ادامه بازي در استقلال فراهم نشد، هنوز تصميم نگرفته‌ام آيا به فوتبال ادامه دهم يا خير.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:فرهاد مجيدي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مجيدي: هنوز تصميم نگرفته‌ام که به فوتبال ادامه دهم يا خير

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)