با 5 ميلياردي كه به نكونام مي دهند، 50 هزار بازيكن بسازند! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

با 5 ميلياردي كه به نكونام مي دهند، 50 هزار بازيكن بسازند!

حسن روشن مهاجم درخشان استقلال در دهه 50 و معترض ترين پيشکسوت اين تيم در همه دوران ها اعلام کرد که به کميته فني استقلال نخواهد رفت.

به نقل از باشگاه خبرنگاران روشن گفت : در مطبوعات خوانده ام كه كميته فني باشگاه استقلال تشكيل شده اما خبري از اين كميته فني ندارم از من براي حضور در اين كميته دعوت نشده و اگر هم دعوت كنند با آنها كار نمي‌كنم چون آنها را قبول ندارم و هر وقت آنها نباشند اگر كمكي بتوانم بكنم در خدمت استقلال هستم.

وي افزود: بايد ببينيم اعضاي كميته فني استقلال را چه كسي انتخاب كرده تا بگويم اين كميته فني اختياري دارد يا نه؟ وقتي مديرعامل باشگاه سرمربي تيم را انتخاب نكرده، چه انتظاري داريد؟ البته امير قلعه نوعي حقش است كه سرمربي استقلال باشد اما همه چيز بايد روي اصول باشد.

پيشكسوت استقلال اظهار داشت: مگر فتح اله زاده نگفته بود كه اگر بمانم قلعه نوعي را نمي‌آورم؟ پس چرا وقتي امير سرمربي استقلال شد مصاحبه كرد و گفت كه بمب ما قلعه نوعي بود كه از همه بهتر بود نمي‌دانم بودن در باشگاه و پشت ميز نشستن چقدر ارزش دارد كه دست به هر كاري مي‌زنند.

وي افزود: به نظر من پرسپوليس با رويانيان خيلي جلوتر از استقلال است چون آنها پيشكسوتان باشگاه را دور هم جمع كرده اند و كميته فني تشكيل دادند الان پرسپوليس كار درست را انجام داده چون كميته فني اش دو مربي را كانديد كرد و پس از بررسي شرايط، يكي از آنها را انتخاب و معرفي كرد كميته فني بايد مدير فني را هم انتخاب كند تا مدير فني به كار تيم نظارت كند. كميته فني بايد سرمربي را انتخاب كند نه مثل استقلال كه هيئت مديره به خانه طرف بروند و او را بياورند .

وي ادامه داد: با اين مخارج و قراردادهاي ميلياردي اين دو سال را هم مي‌گذارنند اما وقتي كريمي و نكونام تمام شدند چه كسي را مي‌خواهند بياورند؟ سرمربي تيم بايد روي آكادمي باشگاه نظر داشته باشد و از آنها هم استفاده كند تا آينده تيم را تضمين كند. استقلال و پرسپوليس الان باشگاه ندارند و فقط پرسپوليس پيشرفت بيشتري دارد در استقلال آنطور كه به نظر مي‌رسد كادر فني كميته فني را انتخاب كرده و در صورتي كه كميته فني بايد كادر فني را انتخاب كند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان بيان داشت: مي‌گويند استقلال با جواد نكونام 2 ساله 5 ميليارد تومان به توافق رسيده است به نظر من اين 5 ميليارد را بدهند و 50 هزار بازيكن بسازند بهتر است و نكونام هم همان اسپانيا يا هر جايي كه مي‌خواهد بازي كند او كاپيتان تيم ملي است و دوستش داريم اما 5 ميليارد جز اينكه تيم را به هم بريزد، هيچ سودي ندارد اين پولها فقط حاشيه ها را زياد مي كند.

روشن اظهار داشت: اگر رئال مادريد ميلياردها تومان به كريس رونالدو مي دهد، به خاطر اين است كه مي داند از راه تبليغات بيشتر از اين مبلغ را در مي‌آورد اما در رئال هم فقط 2 يا 3 بازيكن هستند كه اين طوري پول مي‌گيرند اگر نكونام به استقلال بيايد، پولي بابت تبليغات در نمي‌آورند و فقط هزينه مي‌كنند اين هزينه هايي كه استقلال مي‌كند، با پول 2 ساله اش يك استاديوم مي‌توانند بسازند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:نكونام,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    با 5 ميلياردي كه به نكونام مي دهند، 50 هزار بازيكن بسازند!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)