سـكـوت مـايـلـي كـهـن شـكـسـت خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

سـكـوت مـايـلـي كـهـن شـكـسـت

مدیر فنی سابق باشگاه پرسپولیس گفت: « قبل از انتخاب مربی پرتغالی و زمانی که بحث حضور متسو مطرح بود، به رویانیان پیامک زدم و نوشتم: باردیگر اشتباه گذشته خود را تکرار نکنید، به خدا خون شهدا و آه جوانان این مملکت دامن شما را می گیرد. آن دنیا خود من یقه شما را می گیرم. بازهم گول برخی جریانات، چهار تا کامنت و چند نظرسنجی دروغی را خوردید؟!»

به گزارش ايسنا، محمد مایلی کهن، سرمربی اسبق تیم ملی ایران و از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی تفصیلی با خبرنگار ورزشی «جهان‌نیوز»، به موضوعات مختلف این باشگاه و بویژه انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس اشاره کرده است.

بخشي از پاسخ‌هاي مايلي‌كهن به پرسش‌هاي مطرح شده به اين شرح است:

- آقای دنیزلی تشریف آوردند و 4، 5 میلیارد از جیب مردم هزینه شد و در نهایت تیم در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت و تیم محبوب ما به «پرسپولیس 04» تبدیل شد و در ورزشگاه آزادی و بیرون از ورزشگاه آزادی از تیم های مختلف 4 تا 4 تا گل می خورد. در آن روزها بود که همه به حرفهای من رسیدند....اگر تیم را به محسن عاشوری و حتی مهدوی کیا و علی کریمی داده بودند بهتر نتیجه می گرفت.

- طبعا آقای رویانیان مثل همیشه می گوید من این پول ها را از دولت نمی‌گیرم؛ آخر مگر می شود از دولت نباشد؟ شما دقیقا این پول ها را از دولت پرداخت می کنید؛ البته مهم نیست و فردا هم که پول کم آوردید نرخ بنزین را دوبرابر می کنید و همه چیز حل می شود و ...! همه ما می گوییم پیرو حضرت علی (ع) هستیم و پیرو ولایت اما عملا راه مان متفاوت است.

- خداوند نگذرد از آنهایی که سقف قرارداد را گذاشتند، بنده همان موقع گفتم که این سقف می شود کف قرارداد، اینها باعث شدند که نرخ من مربی و بازیکنان بالا برود! مگر کشور ما کم قانون دارد؟ تا دل تان بخواهد قانون دارد اما قانون به ضمانت اجرایی نیاز دارد. کم نبودند افردای که آمدند در تلویزیون و گفتند ما بالای سقف پول گرفتیم اما آیا رییس سابق سازمان لیگ با یک نفر از آنها برخوردی کرد؟

- تمام مربیان دنیا مثل گورادیولا، مورینیو، دل بوسکه و ... در طول مسابقات و در مواقعی که به اصطلاح «کپ» می کنند با افرادی که کنارشان هستند مشورت می کنند اما شما به من بگویید که یکبار دیدید سرمربی پرسپولیس با کسی مشورت کند؟ اصلا کسی کنار او بود که به او مشاوره دهد؟ این مربی حتی پا را فراتر گذاشت و دستور به برکناری سرپرست تیم داد که این کار در حیطه وظایف او نبود! البته این مشکل در تیم ملی هم هست و شما می بینید که سرمربی این تیم فرموده اند که سرپرست نداشته باشیم و بعد هم جایی خواندم که نوشته بود سرمربی تیم ملی برای بازدید از کمپ مجارستان به این کشور سفر می کند درحالیکه در هیج جای دنیا سرمربیان چنین وظایفی ندارند.

- فکر می کردیم که علی کفاشیان در دوره دوم ریاست خود بهتر از قبل عمل کند اما اشتباه می کردیم و اوضاع بدتر از قبل شده است.بنده بازهم تاکید می کنم که شرایط تیم ملی نگران کننده است. «کی روش» در روزهای برگزاری یورو 2012، از«بنتو» سرمربی کنونی تیم ملی پرتغال انتقادات تندی داشت اما همین مربی(بنتو)، تیم ملی این کشور را در جمع 4 تیم برتر اروپا قرار داد در حالیکه خود آقای کی روش یکی از ضعیف ترین مربیان ملی کشور پرتغال بوده است. بنده تصور می کردم که با آمدن آقای آیت اللهی بعنوان نایب رییس اول فدراسیون اوضاع بهتر شود چون ایشان سالها کارمند سازمان تربیت بدنی و رییس هیات فوتبال استان فارس بوده و درد کشیده است اما وضع بهتر نشده و بدتر هم شده است.

- چندی قبل یک واسطه که اگر لازم باشد اسمش را هم می گویم تماس گرفت و از طرف آقای رویانیان در خواست کرد در جلسه ای با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرکت کنم و بنده هم گفتم چه اشکالی دارد بروم و با ایشان صحبت کنم؛ ما که با هم پدرکشتگی نداریم. آن روز تمام مسایل را روشن و بدون «غرض و مرض» برای ایشان گفتم. البته در این جلسات یک کلمه هم درباره خودم حرف نزدم. مدتی بعد نیز به درخواست ایشان در یک جلسه دیگر شرکت کردم اما عملا دیدم که یک عده ایشان را دوره کرده اند و متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد و در بیرون از فضای فوتبال هم چشمی نیست که این اتفاقات را ببیند و از این آقایان توضیح بخواهد!

- بنده در جلساتی که با آقای رویانیان داشتم ایشان را روشن کردم که کار در فوتبال سخت تر از پلیس و راهنمایی و رانندگی است. به ایشان گفتم که نمی داند ما فوتبالی ها چه هنرپیشه هایی هستیم. به ایشان گفتم که در فوتبال بیشتر از اداره پلیس و راهنمایی و رانندگی به تخصص نیاز است.

-آقای رویانیان باید بداند که متاسفانه هنوز در این مملکت خانه های کپری و مدرسه های کپری وجود دارد، آخر ما با کدام وجدان پول این مردم به جیب خارجی ها می ریزیم؟ با کدام «عدل علی» این کارها را می کنیم؟

- بنده از دست آقای مجید جلالی ناراحت بودم و الان هم هستم اما در جلسه اخیر با آقای رویانیان ایشان را برای هدایت پرسپولیس پیشنهاد دادم و گفتم که خودم نیز در حد مشاوره به این مربی کمک می کنم؛ حتی گفتم که جلالی را با مبلغی زیر سقف قرارداد می آورم البته خود آقای جلالی اصلا در جریان این موضوع نبود و در همان جلسه آقای رویانیان گفت: خود شما چطور؟ که من بازهم آقای جلالی را پیشنهاد دادم.

- آقایان هرجا کم می آورند می گویند که با پول فروش علیرضا حقیقی این کار را کردیم؛ پول دنیزلی را با آن دادند، پول پولادی را با آن دادند و ... ظاهرا مبلغ فروش حقیقی مثل برنج شمال است و «ری» می کند!

- پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده اما بازیکن فقط یک فاکتور مهم برای موفقیت یک تیم است؛ بنده تا عملکرد فنی مربی جدید تیم را نبینم نمی توانم اظهار نظر کنم همانطور که تا وقتی کار «کی روش» را ندیدم درباره او صحبت نکردم؛ وقتی من می بینم ما با این مربی سه بار برابر قطر که دو بارش هم در تهران بوده به مشکل خورده ایم - یکبارش هم خدا پدر اشکان دژاگه را بیامرزد که نجات مان داد-دیگر نمی توانم سکوت کنم.

- شما یکی مثل محمد خاکپور را در نظر بگیرید که بی نظیر است؛ هم از نظر دانش و هم از نظر شخصیت؛ یک پهلوان است که شما از راه رفتن و وقارش لذت می برید. چرا باید امثال این بچه ها کنار باشند؟ اینها ظلم است به این آب و خاک.»

- از این به بعد حرفهایم را می زنم؛ البته من هم می‌توانم سکوت کنم و سالی یک میلیارد بگیرم ولی ترجیح می‌دهم حرفهایم را بزنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:محمد مایلی کهن,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    سـكـوت مـايـلـي كـهـن شـكـسـت

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)