محبوبیتی که قلعه نوعی آن را نخواست/ جباری در تراکتور، مجیدی در سپاهان خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

محبوبیتی که قلعه نوعی آن را نخواست/ جباری در تراکتور، مجیدی در سپاهان

مدیر عامل مس کرمان تغییر کرد تا تمام آرزوهای دو کاپیتان فصل گذشته استقلال از بین رفته و بلا تکلیفی این دو بازیکن دو چندان شود.  

وقتی روز گذشته نام رودریگو توزی به عنوان یک هافبک نفوذی به لیست بازیکنان استقلال اضافه شد، به راحتی می‌شد حدس زد که صبر امیر قلعه نوعی سر آمده و این مربی دیگر خواهان بازگشت جباری نیست.  
 
جدایی جباری از استقلال و بی‌تیم ماندن وی در شرایطی رخ داد که قلعه نویی ضمن تاکید دوباره بر اینکه جباری در فهرست بازیکنان مورد نظر او قرار دارند گفته بود: من جباری را می‌خواهم اما باید بگویم هم بازیکنان از جمله خود من باید در چارچوب تیمی که همه بازیکنان و مربیانش همدل هستند، قرار بگیرند.  
 
از سوی دیگر طی هفته‌های اخیر امیر قلعه نوعی بار‌ها اعلام کرد که فرهاد مجیدی، کاپیتان فصل گذشته استقلال را نمی‌خواهد. وی در رسانه‌ها از عدم نیاز خود به فرهاد مجیدی خبر داد و گفت: مجیدی در فهرست ما نیست چرا که در تیم استقلال چهار مهاجم جوان داریم که در فصل پیش رو می‌توانند مشکل گشا باشند.  
 
از سوی دیگر هر چند وجود فرهاد مجیدی در استقلال در کنار ۴ مهاجم جوان کار درستی به نظر نمی‌رسید، اما آنچه که با بازگشت مجیدی به استقلال می‌توانست در فصل آینده قلعه نوعی را یاری دهد، محبوبیت کاپیتان آبی پوشان در بین هواداران بود. سرمربی استقلال از این محبوبیت به راحتی گذشت و آرامش تیمی را به جان خرید تا از بروز هر گونه حاشیه‌ای در تیم فصل آینده جلوگیری کند.  
 



جباری در تراکتور، مجیدی در سپاهان
فرهاد مجیدی و مجتبی جباری که جزو ستاره‌های سالهای اخیر تیم فوتبال استقلال به شمار می‌روند، از جمله بازیکنان مورد توجه در فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم بودند که نتوانستند در فهرست آبی پوشان برای فصل پیش رو قرار داشته باشند.  
 
این دو بازیکن در چند روز قبل مذاکرات غیرمستقیم خود با مسئولان باشگاه مس کرمان را آغاز کردند و به توافقات ابتدایی نیز دست پیدا کرده بودند اما به دنبال تغییراتی که عصر دوشنبه در هیات مدیره باشگاه مس کرمان صورت گرفت، مجیدی و جباری از حضور در کرمان منصرف شدند و درتماس با داوری رئیس پیشین هیات مدیره این باشگاه انصرافشان از حضور در مس را اعلام کردند.  
 
در این بین در شرایطی که شنیده می‌شد احتمال حضور جباری در سپاهان بالا رفته، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی کاملا محرمانه با علی فتح‌ا...‌زاده حرف‌های جالبی درباره شایعه حضور جباری در این تیم زده است. در حالی که گفته می‌شد باشگاه سپاهان نیز خواهان جذب این بازیکن است اما رحیمی با فتح‌ا...‌زاده تماس گرفته و به وی گفته: «حاجی ما با هم همکاریم و باید بعضی وقت‌ها هوای یکدیگر را داشته باشیم. اینکه می‌گویند جباری را می‌خواهیم اصلا صحت ندارد، اتفاقا برعکس. ما جباری را نمی‌خواهیم چون به شما بی‌احترامی کرده است. بازیکنی که با مدیرعامل قبلی‌اش این کار‌ها را می‌کند حتما با ما هم همین رفتار‌ها را انجام می‌دهد.»  
 
از همین رو تنها راهی که برای مجتبی جباری باقی مانده اضافه شدن وی به جمع بازیکنان تراکتور سازی است چراکه با جدایی توزی از جمع قرمزپوشان تبریزی و پیوستن وی به استقلال، حالا دیگر این تیم در پست هافبک نفوذی دچار مشکل شده و بیش از گذشته به جباری نیازمند شده است.  
 
از سوی دیگر مسی‌ها که برای جذب مجیدی حاضر به پرداخت مبلغی در حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان هم بودند دیگر این بازیکن را در تیم خود نخواهند دید. اما بعد از باشگاه مس کرمان که خواهان جذب مجیدی بود دیگر باشگاه‌ها نیز برای جذب بازیکن سابق باشگاه الغرافه قطر اعلام آمادگی کردند.  
 
فرهاد مجیدی چند روز پیش با فتح‌ا... ‌زاده دیداری داشت و از وی خواست این بار پیرامون اینکه چه تیمی را برگزیند کمکش کند. کاری که اگر نیم فصل قبل می‌کرد شاید آینده بسیار بهتری در انتظارش بود. به هرحال موضوع انتخاب تیم این روز‌ها برای مجیدی به قدری سخت شده که منجی جز فتح‌ا... ‌زاده نیافته است. حتی گفته می‌شود دوست نزدیک مجیدی نیز چند بار به دفتر فتح‌ا... ‌زاده رفته و درباره اینکه بهتر است مجیدی چه تیمی را انتخاب کند با وی حرف زده است. مدیرعامل باشگاه استقلال در همین راستا به مجیدی توصیه کرده از میان تیم‌های خواهانش؛ یعنی مس کرمان، تراکتورسازی و سپاهان آخری را برگزیند! ظاهرا رابطه خوب فتح‌ا... ‌زاده با رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان و همچنین فضای بهتر این باشگاه در قیاس با باشگاه مس کرمان سبب شده مدیرعامل آبی‌ها پیشنهاد رفتن به کرمان را به مجیدی ندهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:مدیر عامل مس کرمان,فرهاد مجیدی,جباری,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    محبوبیتی که قلعه نوعی آن را نخواست/ جباری در تراکتور، مجیدی در سپاهان

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)