ورود تکنولوژي به فوتبال هنوز در مرحله آزمايش است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ورود تکنولوژي به فوتبال هنوز در مرحله آزمايش است

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، حسين عسگري رئيس دپارتمان کميته داوران در‌باره استفاده از دو کمک داور در فوتبال و ورود تکنولوژي دو فن آوري به ورزش فوتبال گفت: مجمع بين المللي قانون‌گذار فوتبال روز پنجشنبه در زوريخ سوئيس تشکيل جلسه داد که به اتفاق آرا با استفاده از فن آوري خط دروازه موافقت کرد و قرار شد اين فن آوري براي اولين بار به صورت رسمي در جام جهاني باشگاهي که دسامبر 2012 در ژاپن برگزار مي‌شود مورد استفاده قرار گيرد.

وي افزود: استفاده از فن آوري خط دروازه چون هنوز در مرحله آزمايش قرار دارد و با توجه به اينکه در مسابقات مختلف تست‌هاي گوناگوني انجام شده بايد دومين مرحله آزمايشي را طي کند تا تصميم نهايي در اين باره گرفته شود اما اکنون ورود تکنولوژي به فوتبال هنوز در مرحله آزمايش است و هيچ تصميمي در اين رابطه گرفته نشده است.

وي تصريح کرد: فن آوري خط دروازه صرفا جهت کمک به داور جهت تشخيص عبور توپ از خط است و کاربرد ديگري ندارد. زماني که توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کند، اين سامانه با ارسال علايمي به ساعت مچي داور، اين موضوع را به اطلاع او مي‌رساند. با اين حال، تصميم گيرنده نهايي شخص داور است و اگر تشخيص دهد که سامانه اشتباه کرده است، مي‌تواند گل را نپذيرد.

عسکري در خصوص استفاده از قوانين استفاده از 2 کمک داور گفت: استفاده از دو کمک داور در اين نشست مورد تصويب قرار گرفت اما هنوز هيچ قانون،تبصره و وظيفه‌اي براي دو کمک داور تعريف نشده است. بر همين اساس منتظر دستورالعمل فيفا در اين خصوص هستيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:حسين عسگري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ورود تکنولوژي به فوتبال هنوز در مرحله آزمايش است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)