جعفري: جباري و جانواريو را مي‌خواهيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جعفري: جباري و جانواريو را مي‌خواهيم

محمد حسين جعفري در گفت و گو با فارس در پاسخ به اين سؤال که مذاکرات مجتبي جباري با تراکتورسازي تا چه اندازه جدي شده و احتمال حضور اين بازيکن در تبريز چه ميزان است، عنوان کرد: مجتبي جباري را مي خواهيم و پيشنهاد خود را هم به او داده ايم و منتظريم جواب دهد. نمي توانيم هر روز به او زنگ بزنيم، شايد او بگويد نمي آيم. البته شايد مجتبي جباري بخواهد در دقيقه 90 به ما اطلاع دهد که مي آيد.


وي اضافه کرد: براي حضور جباري در تراکتورسازي همه چيز دست اين بازيکن است. اگر او يک قدم بردارد در باشگاه تراکتورسازي همه چيز مهياي قرارداد با اوست اما اين را بگويم که مبلغ نوشته شده در روزنامه ها صحت ندارد و ما يک ميليارد به جباري پيشنهاد نداده ايم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در اين خصوص که آيا به فکر جذب جانواريو هم هستند يا خير عنوان کرد: جانواريو بازيکن خوبي است و اگر بتوانيم او را جذب مي کنيم.

وي در اين رابطه که سهميه خارجي تراکتورسازي پر است و چطور مي شود جانواريو را جذب کنند، گفت: ما راهکارهاي خودمان را داريم.

جعفري در خصوص تذکر کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به باشگاه تراکتورسازي بابت بدهي و عدم ارسال مدارک به فدراسيون فوتبال گفت: متاسفم با وجودي که همه مدارک خود به جز يک مدرک را به فدراسيون داده ايم هر روز مصاحبه مي کنند که ما مدرک نداده ايم. تا يکي دو روز ديگر هم اين مدرک را مي دهيم. ما بدهي خيلي مهمي نداريم. آقاي حسن زاده از آخرين پرداختي ما خبر ندارد. 300 ،400 ميليون تومان پولي نيست که نتوانيم بدهيم. بهتر است اول کميته انضباطي به پرسپوليس و استقلال تذکر دهد تا 25 ميليارد بدهي خود را بدهند. بدهي هاي ما زياد نيست.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا با امير قلعه نويي تسويه حساب کرده اند يا خير گفت: هنوز قرارداد امير قلعه نويي را بايگاني نکرديم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:محمد حسين جعفري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جعفري: جباري و جانواريو را مي‌خواهيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)