اگر با سپاهان به توافق نرسم، دوست دارم به استقلال بروم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اگر با سپاهان به توافق نرسم، دوست دارم به استقلال بروم

در حالي که همه تيم هاي ليگ برتري در حال تقويت خود و حضور قدرتمند در ليگ برتر هستند باشگاه سپاهان ستاره هايش را يکي يکي از دست مي دهد.

بعد از اينکه خبر جدايي برونو سزار، گلزن فصل گذشته و حضور او در النصر سپاهاني ها را با شوک مواجه کرد اين بار نوبت يک خارجي ديگر بود که خبر فسخ قراردادش هواداران اين تيم را به شدت نگران کند.

فابيو جانواريو که جزو اولين بازيکناني بود که قراردادش را با اين تيم تمديد کرد در حالي که هنوز اردوي سپاهان در ترکيه به پايان نرسيده راهي تهران شد. با حضور جانواريو در تهران اولين شايعه اي که شنيده شد اين بود که اين بازيکن به خاطر بازگشت به استقلال اردوي ترکيه را ترک کرده و خواهان فسخ قراردادش شده است.
جانواريو البته در مصاحبه اش اين مسئله را تکذيب مي کند اما مي گويد که متمايل به بازگشت به استقلال است صحبت هايي جان واريو را در زير مي خوانيد:

* الان تهران هستي؟
- بله آمدم اينجا و منتظر هستم تا ببينم وضعيتم چه خواهد شد

* چرا از اردوي ترکيه برگشتي؟
- در اردو با کرانچار به مشکل برخوردم آنجا به من گفتند که ديگر احتياجي به من ندارند. به همين خاطر اردو را ترک کردم و به تهران آمدم.

* يعني قراردادت را با سپاهان کنسل کردي؟
- هنوز نه قرار است فردا(شنبه) با مسئولان باشگاه بنشينيم و صحبت کنيم تا وضعيت من روشن شود.

* با اين شرايط يعني با سپاهان به بن بست رسيده اي؟ تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات حدود يک هفته باقي مانده است. تصميمت براي فصل بعد چيست. در ايران مي ماني با مي روي؟
- اولويت اول من ماندن در ايران است. من پنج سال در ايران بازي کردم و خاطرات بسيار خوبي در اينجا دارم و مي خواهم در اينجا فوتبالم را ادامه دهم.

* با تيمي هم صحبت کرده اي؟
- امشب با مدير برنامه هايم صحبت مي کنم همه چيز را گذاشته ام براي بعد از اينکه با سپاهان کارم تمام شد.
 

* با رفتن جباري، استقلال به دنبال هافبک مياني جايگزين او مي گردد. با قلعه نويي هم که روابط خوبي داري. اگر بتواني به استقلال بر مي گردي؟
- چرا که نه؟ در اين تيم خاطرات خوبي دارم و براي استقلال گل قهرماني زده ام. البته در مورد جباري بايد بگويم که الان سرش شلوغ است و هنوز چيزي، معلوم نيست.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اگر با سپاهان به توافق نرسم، دوست دارم به استقلال بروم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)