بخواهم از استقلال حرف بزنم بايد يک کتاب بنويسيد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بخواهم از استقلال حرف بزنم بايد يک کتاب بنويسيد

مهدي اميرآبادي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اينکه گفته مي‌شود، وي در جدايي قاسم دهنوي و پيوستن اين بازيکن به تراکتورسازي نقش داشته، اظهار کرد: اولا که بايد بگويم دهنوي بچه نيست که بخواهد به حرف من گوش کند. او خودش عقل دارد و تصميم مي‌گيرد. متاسفانه هر کس با من سلام و عليک مي‌کند و احترام مي‌گذارد، همه فکر مي‌کنند که از من مشورت مي‌گيرد.

وي در ادامه صحبت‌هايش گفت: يکي از اين سايت‌ها نوشته که فتح‌الله‌زاده از دست من ناراحت است چون من عليه استقلال مصاحبه کردم. شما که شاهد هستيد، اولين مصاحبه بعد از جدايي‌ام از استقلال را با فارس انجام دادم و هيچ صحبتي عليه استقلال نکردم حالا چطور اين حرف‌ها درآمده، نمي‌دانم. اما اين را بگويم که اگر بخواهم مصاحبه کنم، به اندازه يک کتاب قطور مي‌توانم در خصوص استقلال به شما حرف بزنم.

مدافع جديد تيم فولاد خوزستان گفت: نمي‌خواهم حرفي بزنم که وارد حاشيه شود. به فولاد آمدم که از اين مسائل دور باشم اما اين را بدانيد بعضي‌ها مطلب مي‌نويسند که اشخاص ديگري را بزرگ کنند و مي‌خواهند پشت سر ديگران در بيايند. محض اطلاع همين آقايان بايد بگويم من بازيکني بودم که بدون دريافت پول از استقلال رفتم و فقط يک چک که مربوط به برج 7 است از اين تيم دريافت کردم.‌ آقايان چک برج يک من را پاس نکردند و با خواهش و تمنا التماس مي‌کردند که چک را به بانک نبرم اما حالا خط مي‌دهند که ناراحت هستند.

مدافع فصل گذشته استقلال در پايان گفت: تا به امروز هم بخاطر هواداران سکوت کردم و حرفي نمي‌زنم اما خواهش مي‌کنم کاري نکنند که اتفاقات 8 سال حضورم در استقلال را بگويم چون دوست ندارم با آبروي کسي بازي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:مهدي اميرآبادي ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    بخواهم از استقلال حرف بزنم بايد يک کتاب بنويسيد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)