فقط به خاطر هواداران از پرسپوليس شکايت نکردم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فقط به خاطر هواداران از پرسپوليس شکايت نکردم

سپهر حيدري در گفت و گو با پانا اظهار داشت: وضعيت تيم ما خوب است و در چادگان اصفهان خيلي خوب بدنسازي کرديم. کارهاي خوبي انجام داديم و تقريبا به آمادگي نسبي رسيديم. تيم خيلي خوب شده و مي توانيم علي رغم همه مشکلاتي که داريم به موفقيت برسيم.

 

وي افزود: امسال يکدل ترين تيم ليگ هستيم البته اگر چشمش نزنيم. حدود 80، 90 درصد اين بازيکنان بالاي 5، 6 سال است که کنارهم بازي کردند و همديگر را مي شناسند. حتي با بعضي از بچه ها در مدرسه همکلاسي بوديم و حالا دور هم جمع شديم. همه به مشکلات تيم واقفيم. درست است چند بازيکن خوب و ملي پوش از تيم ما رفتند ولي بازيکناني که آمدند همه خوب و کارنامه دارند.

 

مدافع ذوب آهن در خصوص اين که چرا اين تيم دنبال بازيکنان مسن رفته؟ تصريح کرد: در فوتبال سن ملاک نيست و آمادگي بدني حرف اول را مي زند. پيرلو با 37 سال سن بهترين بازيکن يورو 2012 بود. خيلي از بهترين بازيکنان تيم ملي ما بالاي 30 سال دارند و اين نشان مي دهد پختگي در اين سن و سال بدست مي آيد.

 

حيدري گفت: بهادراني تنها 29 سال سن دارد. محمدپور از ارکان اصلي ابومسلم بوده و رجب زاده هم که در فجر جزو بهترين هاي ليگ برتر بود. اين بازيکنان از لحاظ اخلاقي و آمادگي بدني در سطح خيلي خوبي هستند و از بهترين هاي تيم در دوران بدنسازي بودند. به نظرم مهم وفاق تيم و همدلي است که در ذوب آهن وجود دارد.

 

وي تاکيد کرد: ذوب آهن هميشه در کورس قهرماني بوده و امسال هم سعي مي کنيم به عنوان مدعي خود را مطرح کنيم. با رفاقتي که داريم از همه مشکلات عبور مي کنيم و بهتر از سال قبل نتيجه مي گيريم. توان گرفتن سهميه آسيا را داريم چون واقعا تيم يکدست است.

 

مدافع ذوب آهن با اشاره به عملکرد کربکندي افزود: درست است او از لحاظ سني جزو مربيان قديمي فوتبال است ولي خودم 6، 7 سال شاگردش بودم و خيلي از بازيکنان فعلي هم با او کار کردند. مي دانيم او از ما چه مي خواهد. او به علم روز آشناست و افکارش هم به روز است. خواهيد ديد که تيم ما چقدر زيبا بازي خواهد کرد.

 

حيدري در خصوص جدايي از مس کرمان گفت: مسي ها خيلي به من لطف داشتند و خاطرات خوبي با آنها داشتم و دارم. مشکل اصلي من اين بود که در هفته فقط يک روز پرواز کرمان به اصفهان داشت و اين براي خانواده ام سخت بود. من با احترام و در نهايت دوستي از آنها جدا شدم و کوچکترين بي احترامي به من نکردند. بالاخره به ذوب آهني برگشتم که در مدرسه فوتبال آن پرورش يافته بودم.

 

وي در خصوص طلب خود از پرسپوليس تاکيد کرد: هنوز طلبم را نگرفتم. فقط قول مي دهند و امروز و فردا مي کنند. اميدوارم رويانيان فکري به حال اين مشکلات بکند. هنوز 40 درصد طلبم مانده. فقط به خاطر هواداران خوب پرسپوليس سکوت کرده و شکايت نکردم. 6 ماه است امروز و فردا مي کنند. صبر آدم هم حدي دارد. دوست ندارم به شکايت فکر کنم. چطور رويانيان براي بازيکنان جديد پول دارد ولي براي طلب من و دايي و خيلي هاي ديگر پول ندارد؟ من به اندازه نصف طلبم پول خريد بليط هواپيما دادم ولي هنوز موفق به گرفتن طلب نشدم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 18 تير 1391برچسب:سپهر حيدري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فقط به خاطر هواداران از پرسپوليس شکايت نکردم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)