پورغلامي: از حضور مجيدي استقبال مي‌کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پورغلامي: از حضور مجيدي استقبال مي‌کنم

فرهاد پور‌غلامي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد صحبت‌هاي درودگر مبني بر جذب فرهاد مجيدي در صورت تائيد سرمربي گفت: اگر باشگاه مي‌تواند او را جذب کند از حضور مجيدي استقبال مي‌کنم. يک جاي خالي براي مجيدي کنار گذاشته‌ام.

 

وي در مورد مشکلات مالي ملوان عنوان کرد: مشکلات مالي وضعيت روحي و رواني بازيکنان ملوان را به هم ريخته است. 20 روز است که مدام به ما وعده امروز و فردا مي‌دهند. قبل از حضور در اردوي اردبيل قرار بود به بازيکنان پول بدهند که اينطور نشد. بعد گفتند در جريان اردو به بازيکنان پول خواهيم داد که باز هم اين اتفاق نيفتاد و گفتند هنوز انتقال سهام باشگاه صورت نگرفته است و در پايان اردو و بعد از آنکه به انزلي برگشتيد پول بازيکنان داده مي‌شود.

 

 

 

 

پورغلامي ادامه داد: به انزلي هم برگشتيم اما باز هم خبري از پول نشد. از من خواستند به بازيکنان بگويم قراردادشان را ثبت کنند و بعد به آنها پول مي‌دهند. من هم همين کار را کردم و بازيکنان قرارداد‌ها را ثبت ‌کردند. با اين حال هنوز پولي به آنها پرداخت نشده و گفته‌اند تا فردا پول‌ها پرداخت مي‌شود. در اين شرايط با روح و روان تيم بازي شده است.

 

 

 

 

وي با اشاره به انتقال سهام ملوان عنوان کرد: نمي‌دانم کجاي انتقال سهام مشکل دارد اما با اين شرايط نبايد فردا از من انتظار کسب سهميه آسيايي داشته باشند. با چنين شرايطي اگر تيم در جدول ليگ برتر بماند هنر کرده‌ايم. فصل گذشته تجربه سختي را داشتيم و به اندازه کافي بي‌پولي کشيديم. موعد چک‌هاي بازيکنان رسيده و آنها با وجود آنکه 200 ميليون تومان طلب دارند اما گرفتار 2 ميليون تومان هستند تا زندگي‌شان را بگذرانند.

 

 

 

 

سرمربي ملوان تاکيد کرد: بازيکنان را مي‌توان از نظر بدني آماده کرد اما از نظر روحي با شرايط کنوني سخت است. از بازيکنانم خجالت مي‌کشم. با چنين شرايطي ادامه کار براي من در ملوان سخت است. هنوز تکليف مطالبات فصل گذشته مبهم است. هواداران تصور مي‌کنند پول به جيب بازيکنان ملوان ريخته‌اند و ما در رفاه کامل هستيم در حالي که گرفتار يک ميليون تومان و حتي 100 هزار تومان هستيم. به بازيکنانم حق مي‌دهم آنها با وجود همه مشکلات همچنان حسن خلق نشان مي‌دهند اما شرايط کار براي همه ما در ملوان سخت شده است.

 

 

 

 

پورغلامي در مورد تمديد قراردادش، گفت: با درودگر به توافق رسيده‌ام اما هنوز قراردادم را به طور رسمي  ثبت نکرده‌ام.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 18 تير 1391برچسب:پورغلامي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پورغلامي: از حضور مجيدي استقبال مي‌کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)